::Elianto:: - Blog Eyzamiel

13.11.12

::Elianto::


Ha.. ni la Blusher n berus yang aku beli dr Elianto tempohari... Cantik kan kaler dia.. aku memang suka blusher yang ada kombinasi warna mcm ni... sebelum ni aku beli jenama Nutrimetics yang ade 4 kaler tu.. tp, sejak Nutrimetics bergabung ngan tuppaware, dah susah sikit nak beli.... Blusher ni pun adik aku yg rekemen.... so far, aku suka ngan kombinasi ni... nampak natural... berus jenama elianto ni pun best..lembut jer bila kena muka.. x la macam berus aku sebelum ni.. keras sikit........... setakat ni aku mmg puas hati sangat ngan jenama ni... selain blusher,eye liner ngan eye shadow aku pun jenama ni... aku dah ada 10 kaler eye shadow jenama elianto...Pada sesapa yang nak try.. mmg aku syorkan sangat2.. sbb aku mmg puas hati ngan elianto... lagpun skrg ni elianto tgh buat sale... kalau beli 2 barang dapat diskaun 10% dan kalau beli 4 barang dapat diskaun 20%... So, apa tggu lagi..jom kita ramai2 gi serbu kaunter elianto...pasni, aku nak beli lip liner ngan maskara pulak... hihihi... i'm in love with elianto....

2 comments:

  1. Suka jugak guna brand elianto nie.. Kalau blusher nie.. akak guna baked blusher.. Best sgt.. :)

    ReplyDelete
  2. o.. baked blusher lg best yer?.. hr tu promoter tu suggest yg ni..pas ni bole la try baked blusher pulak..tq K. Rinna..

    ReplyDelete