::Sambut Besday bersama yang tersayang:: - Blog Eyzamiel

12.11.12

::Sambut Besday bersama yang tersayang::

Fuh!! Bersawang dah blog aku ni.... lama x update.. sebenarnya banyak citer.. cuma aku jer yang malas nak update... mood dah hilang ke mana ntah... Ha.. hari ni mood aku dah datang balik.. erm.. nak citer yang mana dulu yer.... ok, aku citer yang terkini dulu la.... Citer hari Sabtu tempohari....


Opss... lupa pulak nak bagitau.. hr Khamis hr tu, satu2nya adik lelaki aku mai KL... selama ni kalau aku suruh dia mai KL sorang2, pastu naik bas pulak... haram dia nak mai... kali ni, pas pujuk2.. sampai gak dia sorang2 kat umah aku... Memandangkan Jumaat aku kerja, tak dapat la nak bawak dia merayau..Sabtu la baru boleh.. sbb hubby pun sabtu tu dah sampai dari Johor... baru meriah sikit.. nak lagi best.. adik aku yg kerja PPUM tu pun ada... So, 3 orang la adik aku yg ada kat umah aku termasuk ngan yang belajar kat UiTM tu sbb dia tgh cuti sem.. mai umah aku.. kerja part time... tapi, sedih gak sebab mak, ayah ngan adik bongsu aku x dak.. kalau x, mmg lagi meriah...

Destinasi pertama kami.... Kaunter Tiket Bas Transnasional.... Mula2 kami gi kunter kat Bandar Baru Ampang..La.. tutup la pulak... nak pergi pudu malas.. last2.. kami gi Keramat... settle bab tiket... memandangkan kami dah kat area sana..kami pun decide nak gi Wangsa Walk sbb adik2 aku ngan hubby nak celebrate besday aku.. ha..lupa pulak.. membe aku, IDA pun join sekali...

Mula2 ingatkan nak tgk wayang.. pastu adik aku yg kerja PPUM tu bgtau yang dia kerja malam..la..x syok la..kalau tgk wayang..nnt dah buang masa kat situ jer sbb kitaorang keluar dr rumah pun dah pukul 2 lebih...

X jadi tengok wayang..bergambar jer kat sini...
Pastu, decide nak main bowling..ramai pulak orang..pun x jadi jugak... Then, ingatkan nak karaoke.. diaorg malu la pulak... last2 aku decide, gi makan la sbb dah lapar..kitaorg makan simple2 jer sbb ingatkan malam baru nak makan besar kat Kg. Baru...

Makanan ringan2 kami...

Minuman peberet aku..3 layer tea....

Fish n Chip kat sini tak sedap langsung...

Habis kitaorg kerjakan.. yg paling best kat sini ada Tako Tao yang macam kat JJ tu... kat sini murah sikit..5 biji RM 4.50..Bumbu dia pun banyak..org yang buat tu mmg x kedekut..puas ati la....
 Lepas lepak kat situ... gi solat Maghrib.. pastu kitaorang sempat la shopping sikit...  Habis tu, kitaorang berpecah... membe aku IDA kena balik dulu sebab ada hal.. so, plan nak makan kat kg baru tu terpaksa dibatalkan..lagipun, aku pulak kena gegas gi PPUM pulak sbb nak hantar adik aku kerja shift malam...  Balik dr PPUM, adik aku still nak celebrate jugak walaupun x cukup geng... singgah la pulak kat Secret Recipe... aku cakap la x payah beli banyak2..1 slice cukup la sbb dah malam... La.. bila diaorang keluar dr kedai..tgk2 diaorang beli sampai 5 slice..adoi..gemuk la aku camni...

SR Pandan Indah...
 Pas dah dapat kek..kitaorang gerak gi Satay Station pulak.... Nak celebrate kat sana...

Tukang sponsor kek....

Dapat gak sambut ngan hubby..walaupun 'Belated'..

Dah separuh baru teringat nak ambik gambar...


Brownies yg mabeles..


Tiramisu..aku x berapa suka sangat...

Mee Rebus.. Sedap.. 

Satay kat sini besar2 kan... banyak ni pun kitaorang x habis makan.... 

Kuah satay ni sedap sangat.. kacang besar2...

Dah habis makan... ingatkan nak lepak kat Bukit Ampang... tapi, semua macam dah penat... terus balik rumah... sampai jer terus tengok hadiah besday aku..... hihihi.. aku kan mmg dasar x sabar...


Hadiah besday dari aku untuk aku.....

Ni pulak hadiah dari Ida..

Cantik tudung ni..macam tau2 jer aku tengah cari tudung kaler oren...
 dan... last but not least.... hadiah dari  membe opis...


Hadiah ni x de jual kat mana2 kedai pun tau... aku mmg suka.. bantal peluk bentuk ubat...


Hadiah dari Hubby? Blom dapat lagi..hubby kata spesial... sebab tu lambat sikit... x sabar nak tau hadiah apa....hihihi...

3 comments:

  1. Replies
    1. Tu la... tp nak buat camne.. dah ade hal kan..pasni kita gi makan BBQ Steamboat pulak...

      Delete