::Miss u all:: - Blog Eyzamiel

23.10.12

::Miss u all::

Sebenarnya, banyak benda nak diceritakan .... tapi semuanya terbengkalai gara2 pendrive aku ade virus... x bole bukak pulak.. dalam tu ada banyak gambar2 kenangan masa aku kat ampang... x syok la kan kalau citer tanpa gambar.... takpe, kita skip dulu citer tu....

Citer kat tempat baru? Ermmm... ok.. satu kerja yang baru dan agak mencabar jugak... sebelum ni kerja aku semuanya berkaitan dengan emolumen jer.... orang kata, kalau taip nombor, x payah tgk kat keyboard.. dah tahu no apa dan kat mana nak tekan.... kat tempat baru ni.. aku banyak kerja berkaitan akta.. dah macam kerja kat mahkamah pulak... aku ditempatkan kat Bahagian Penguatkuasa Farmasi... Semuanya berkenaan ubat-ubat terlarang dan rampasan.. lepas ni x de la aku beli ubat sewenang-wenangnya... aku kena check dulu la.. takut ade racun pulak nnt.... Bos aku kat tempat baru ni semuanya Pegawai Farmasi... Sporting, Friendly dan gila-gila macam aku jugak.. hepi jer kerja kat sini.. xde la serabut macam dulu.. tapi, tak tahu la kalau ni cuma permulaan... tapi, best jugak kerja kat sini.. kalau ade laporan, diaorang akan pergi buat serbuan.. dan aku mesti la ikut sekali.. tu yg best.. xde la terperap kat opis jer... rasa pengalaman yang baru....

Walaupun tempat baru ni best.. tapi, aku tetap rindu kawan2 aku kat H.Ampang.. ye la.. dah dekat 8 tahun aku kat sana.. banyak suka duka aku kat sana...







P/S: kawan-kawan yang sekepala dan gila-gila... Walaupun i dah x kerja sana, u all jangan lupa i yer... I miss u all...


3 comments:

  1. sedih la plak tgk gmbr lelama..skrg dtg keje, terus wat keje...xde sgt nak gelak2 mcm dl...sob..sobbb...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak eyza pun, walaupun ade kawan br kat sini.. x sama kawan2 kat ampang... rindu jugak..

      Delete