::Salam Takziah:: - Blog Eyzamiel

8.5.12

::Salam Takziah::

Semalam kami semua kat opis dikejutkan dengan berita pemergian Abang dan kakak ipar membe opis... Memang kami semua terkejut sangat..
Pukul 5.45 pagi membe aku call untuk sampaikan berita sedih ni..
terus aku tergamam...
macam mana la tak tergamam....
aku memang kenal dengan abang dia..
aku ngan membe aku ni sama2 masuk kerja kat Hospital pada tarikh yang sama...
Banyak cerita-cerita family dia yang aku tau..
mak dia pun aku dah kenal...

Patut la semalam hujan mencurah-curah..
rupa-rupanya hujan yang turun tu bagi mengiringi berita sedih ni...
Abang dengan kakak ipar dia baru je kawin..
kalau x silap aku, bulan 2/2011 hari tu...
Meninggal eksiden kat Gambang....
Mujur la anak diaorang selamat..
itu la satu-satunya waris abang dia yang tinggal...

Dalam harian Metro hari ni ada cerita tentang kemalangan maut yang ragut nyawa abang ngan kakak ipar dia..... Nak tau cerita lebih lanjut... klik sini....

Limi, Tabah dan sabar menempuh semua dugaan dari Allah ini.... Semoga Roh Arwah ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman.... Amin.... Salam Takziah....

1 comment:

  1. ader baca cerita nie, memang menyedihkan..takziah buat keluarga arwah..

    ReplyDelete