::Dasar Malas, Drive Thru aje la:: - Blog Eyzamiel

28.3.12

::Dasar Malas, Drive Thru aje la::

Sejak aku ngan hubby PJJ ni..
Aku memang dah jarang masak...
Cuma bila hubby balik KL, baru aku masak.....
Kalau tinggal sorang2, masak simple2 je....

Tambahan pulak, sekarang ni aku selalu balik lambat dr opis...
memang x masak la jawabnya..

Hari ni pulak, aku balik kul 7...
Perut lapar..
Tak tau nak makan apa..
kat rumah ada roti..
tapi cam x selera je nak makan roti...

Tetiba selera ni rasa nak makan Double Cheese Burger pulak...
Erm.. alang2 dah lalu depan Mc'D..
Terus je aku masuk laluan Drive Thru...
Order Double Cheese 1 Set..
Settle...
Balik Umah...
Cornfirm...
memang tak berasap la dapur malam ni....
dan...
Makin banyak la lemak yang diternak kat badan aku ni... :)






2 comments: