::Majlis kawen adik aku:: - Blog Eyzamiel

20.3.12

::Majlis kawen adik aku::

Alhamdulillah....
Dengan sekali lafaz jer adik aku dah selamat bergelar Isteri.....
Untuk nikah adik aku pakai merah putih....
Walaupun baju nikah tu sebelum ni x menjadi seperti yang dirancangkan, tapi selepas ditambah dan diubahsuai sikit... akhirnya cantik jugak.....

Adik aku nikah hari Jumaat...aku la yang menjadi driver pengantin hari tu.... mula, hantar adik aku gi butik..pastu berkejar ke UiTM Merbok sebab nak amik adik aku yang ke 3 pulak sebab dia baru lepas exam... dah amik adik aku, berkejar balik ke butik... ambik pengantin bawak gi Masjid... dari butik ke masjid lebih kurang setengah jam jugak la... nasib baik aku sempat sampai sana sebelum pukul 3 sebab akad nikah pukul 3....


Kusyuk dengar penerangan dari kadi....

Berdebar-debar......



Settle Majlis nikah, balik rumah.. makan dulu..pastu, adik aku pg outdoor pulak... aku malas nak ikut sebab kerja kat rumah pun berlambak yang belum settle...

Untuk Majlis sanding pulak, tema biru Turquise.... Pukul 10 pagi, orang katering dah datang pasang meja makan beradap ngan setting lauk pauk.... mula2 ingatkan design meja makan beradap simple je, tapi bila dah siap... cantik jugak.....Untuk gi Butik kali ni hubby pulak jd driver.... Sampai je sana, photographer dah sampai pun.... Selesai je mekap, terus kitaorang gerak balik rumah.. kami sampai agak lewat dari dalam kad.. sepatutnya pengantin sampai pukul 1, tapi dah terlewat ke pukul 2 sebab lama pulak mak andam tu mekap... Jom layan gambar pengantin.....












Akhir sekali, gambar yang wajib ada.....
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Pengantin lama...
Masa sampai rumah tu memang tengah panas terik.. hubby malas nak tukar pakai baju melayu... dah x ikut tema.. takpe la, janji pakai baju, kan?


3 comments:

  1. tahniah adik awak! semoga kekal hingga akhir hayat

    ReplyDelete
  2. tahniah pengantin.......
    moga kekal bahagia hingga ke syurga ya,,,,amin

    ReplyDelete