::Rumah Sewa:: - Blog Eyzamiel

28.12.11

::Rumah Sewa::

Sekarang ni mood nak update blog dah lari ke laut.. Sebab? Sebab aku tengah risau.. Risau cari rumah sewa yang baru... Rumah sekarang ni owner nak duduk balik.. Dulu dia kena transfer ke Terengganu, sekarang ni dia dah dapat tukar balik KL.. So, apalagi.. kelam kabut la aku ngan hubby dok cari rumah sewa... pening kepala aku.. ingat x nak stress, tapi bila fikir2 stress pulak... ish..ish..ish... Dah la kat Ampang ni sewa rumah mahal yang amat... pastu, nak dijadikan citer, time aku cari ni la xde pulak yang kosong...

Kalau ikut plan asal, tahun baru ni aku n gan hubby akan balik Penang, tapi bila dah jadi camni.. Tak jadi balik la jawabnya... So, masa cuti ni kena la kami packing barang walaupun belum dapat rumah...

Nota: Kalau ada sesapa yang tau ade rumah sewa area Ampang, tolong la roger2 aku yer...

No comments:

Post a Comment