::Aktiviti semalam & hari ni:: - Blog Eyzamiel

12.12.11

::Aktiviti semalam & hari ni::

hari ni aku dapat cuti... Untuk yang kerja kat Selangor ajer... Walau aku cuti, tapi tetap tak bole gi tengok Ombak Rindu.. Sebab apa? Hubby pulak yang ade kat Melaka nun.. Nak gi tengok sorang memang la tak best... Pagi tadi, hubby gerak gi Melaka, aku pulak gi opis... Malas la nak dok umah... Boring gak.. Buat keja jap, pastu boring pulak... Kul 3 dah balik... tengok kereta hubby dah kotor sangat, aku bawak la dia gi mandi dulu.... Dah bersih baru balik umah....

Semalam pun tak dapat tengok Ombak Rindu.. Aktiviti semalam lagi padat.. apa yang aku plan ada yang jadi ada yang tak.... Nak tau apa plan aku? ha.. Ni dia...

~ Kenduri kahwin kat Ampang (Pergi)
   * Gerak dari rumah pukul 1 lebih... Best sangat sebab dapat jumpa kawan2 lama masa aku kerja kat Jabatan Kesihatan Wilayah Persekutuan.Borak-borak dengan diaorang semua... Dalam pukul 3 baru gerak....

~ Tesco (Pergi)
   * Balik dari kenduri, singgah jap kat Tesco sebab nak beli Towel...

~ Tutti Frutti (Tak Pergi)
    * Sebab dah petang, dan masih ada destinasi nak dituju... Hubby tak nak pergi... Ala.. aku nak pg sebab dapat diskaun 50%.. Nak tau apa hubby cakap? Dia kata, kalau nak diskaun gak, hari lain pun bole... Tapi aku bayar separuh, dia bayar separuh.. dapat la diskaun 50%... Geramnya... aku tengah marah, dia buat lawak pulak...

~ Besday Party & Kenduri Akikah anak kawan aku (Pergi)
   * Keluar je kat Highway Rawang, pg cuci kereta dan terus gerak ke Puteri Heights... Walaupun agak lambat dan khemah pun dah dikemas, Alhamdulillah..sampai gak... Hepi sangat sebab dapat jumpa Kak Tin ngan baby2 nya... Agak lama jugakla  kami  tak jumpa...

~ Mydin KL (Pergi)
   * Plan ngan hubby nak singgah Mydin jap sebab nak beli toto ngan barang2 keperluan untuk rumah sewa hubby kat Melaka... Habis shopping kat sini dah pukul 8 lebih...

~ Melaka (Tak Pergi)
   * Sebab dah agak malam dan hubby pun dah penat..Kitaorang tak jadi pergi Melaka.. sebab tu la hubby gi sorang2 hari ni....

Tu je la, aktiviti aku untuk 2 hari ni... Yang paling Best bila dapat jumpa kawan2 lama...

3 comments:

  1. sama la su su pun tak dapat tgk ombak rindu lg.....jawapnya tgg kat astro first je la..dah jenuh merajuk..tapi time pack sangat..ada je xtvt family

    ReplyDelete
  2. Hikhik..klaka tau bab 50% tu. teheee :D

    ReplyDelete
  3. pnsusu..
    eyza pun rasa cam kena tgk kat Astro First ajer.. dah malas nak ajak hubby gi lagi.. Frust...

    Kekda...
    tu la, bole pulak dia cakap camtu... terus tak jadi marah...

    ReplyDelete