::Love is you and me Contest:: - Blog Eyzamiel

17.4.10

::Love is you and me Contest::


tadi masa aku buat blog walking.... aku ada baca kat blog azura ttg contest ni.... aku pun saja2 nak cuba.. mana la tau ade rezeki.....

meh aku citer sikit ttg pemilik contest ni.....
pemilik blog ni nama habibah... dia buat contest ni utk ulangtahun perkahwinan n besday husband dia...kiranya 2+1 la ni....... Habibah ni ada jual accessories.... sesapa yg berminat dgn accessories sabah bole la pg kat http://sabahaccessories.com/ .
Gerenti la penggemar accessories akan suka sbb harganya yang berpatutan dan cantik.. skrg ni tgh ada sale 10%-40% sampai 30.04.2010 dan yang paling best adalah Free Delivery.....

ni gambar yg aku pilih utk contest ni....

Align Center

aku pilih gambar ni sbb gambar ni diambil masa kami bercuti kat Sabah berdua-duaan saja.. x ada gangguan.... Happy sangat masa tu...... walaupun ini adalah honeymoon kali ke3...hi..hi.... still rasa macam zaman bercinta dulu-dulu......dan yang paling best , gambar kandid ni tau....... x sangka pulak pemandu pelancong kami akan amik gambar ni...hi..hi....

sesapa yg nak join contest ni, klik je kat sini...

2 comments:

  1. salam eyza,

    dah check and semua pn dah complete..
    thanks for joining ek..and good luck.. :D

    ReplyDelete
  2. W'salam...
    thank's... n mudah2an ade rezeki nanti....

    ReplyDelete