::citer yang dah seminggu tertangguh:: - Blog Eyzamiel

17.4.10

::citer yang dah seminggu tertangguh::

sori la kengkawan.... aku lambat update pasal pertandingan bowling hari tu... dah seminggu baru la nak publish...hi..hi... sebenarnya, bukannya apa.... gambar x de kat aku.... kan dalam entry lepas aku pernah citer yg kamera aku rosak masa pg langkawi hari tu..so, terpaksa la menempel kat kamera kawan aku....
hari sabtu tu, pagi2 lagi dah hujan.... rasa macam malas jer nak pg... tapi bila mengenangkan team aku, baru la aku ada semangat sikit.... pas dah siap2 semua... aku drive gi opis jer, sbb aku tumpang membe gi Ampang Point.... disebabkan awal lagi, kitaorg pun lepak2 la dulu kat foodcourt....
lepas urusetia dah sampai, daftar nama n ambik makanan... nasib baik dapat makanan, sbb perut aku mmg dah berkeroncong time tu... nak makan kat FC pun x leh, sbb semua stall belum ready lagi makanan......
dalam kul 10.30 pg baru pertandingan bermula..... masa 1st round tu, balingan aku ok.... aku dapat 118 mata (ok la utk aku yg setahun sekali jer main...hi..hi..) pusingan ke-2 aku dah mula down.... x tau la naper... ade org jampi kut...hi..hi.....
masa pusingan pertama group kitaorg dapat no-3... tapi bila di campur dgn pusingan kedua.... hi..hi.... kitaorg dapat 3 ganda 2....... dapat no 6.....dari 17 pasukan...ok la tu kan....
nak buat macam mana... x de rezeki.... tapi tahun depan, insyaAllah... kitaorg nak jgk bawak balik piala tu.....
dah habis pertandingan, membe aku nak sambung main lagi... tapi aku ngan adik aku dah ade plan lain...... nak pg jalan TAR..... aku naik bas dr AP ke Ampang Park n dr situ kitaorg amik Putra LRT ke Masjid Jamek.....
aku ingatkan x ramai org...rupa2nya, diaorg lagi awal dr kami..hi..hi.... mula2 sekali aku pg Jakel... geram tgk harga kain yg murah2 tu.... diaorg siap buat Happy Hour lagi..... jual kain macam jual ikan kat pasar borong jer.... sempat la jgk aku memborong 2 pasang kain..... pastu jalan2 kat kedai2 n pasar malam.... nak beli tudung.... aku ada la berkenan ngan satu tudung ni... kat kedai lain semuanya jual 10 hinggit... bila aku jalan2 kat p.malam, akak tu bg 8 hinggit.... suka la aku sbb aku ingat dah murah..... bila aku jalan lagi depan.... rupa2nya 5 hinggit pun ade.... ha..ha..ha... Tipah tertipu la...... geram aku... last sekali gi MYdin sbb aku nak beli periuk (jauhnya aku beli periuk)......... aku cuma beli kain, tudung n periuk jer...... adik aku sempat lagi beli handbeg sampai 2..... aku x beli sbb budget dah lari maa.... hi..hi.....
balik tu dalam kul 5.30.... dah penat sgt... last2 aku cuma masak sup tulang jer....... nak masak lain dah x larat... tu la, shopping x ingat dunia...balik rumah baru la sakit bagai......

Korang layan jer la gambar2 sekitar pertandingan boling tu.......


Anak membe aku.... Adriana Qalesya... Comey kan?


wajah seseorg yg konon2nya juara..hi..hi...


Pungutan mata group aku.... I utk aku=iza (diaorg silap eja nama aku tu)


Kembar...sama x serupa... hi..hi....


adik aku x main, dia la yg kena jadi fotografer kitaorg.....


Team Kewangan 2010.... tiap2 tahun kitaorg bertiga (aku,azra-baju pepel light, ngan yanz-baju gelap) mmg akan wakil kewangan.... baju merah tu membe baru team kitaorg.... sapiya... tapi dia Unit Sumber Manusia.......


Kumpulan 8......


Piala2 tahun 2010....


Kusyuk mendengar taklimat.....




n

No comments:

Post a Comment