::akhirnya...:: - Blog Eyzamiel

31.1.10

::akhirnya...::

Akhirnya...
Semua berita pasal COLA akan ditarik balik cuma khabar angin sajer... Kerajaan pun dah bgtau yg perkara nak ditarik balik ni x pernah pun dibincangkan........

Akhirnya.....
Aku terpaksa beli tiket baru sbb harga tukar tiket lagi mahal..... aku kena tukar tarikh balik sarawak sbb hari tu aku dah ambik banyak cuti ..... nasib baik ada promosi..kalu x...botak kepala.ade sesapa ke yg nak tiket aku yg aku x jadi balik tu? hi..hi..hi....

Akhirnya...
Kesian sepupu aku sbb perkahwinan dia terpaksa ditangguhkan sbb pengantin lelaki lom cukup duit.... geram jer aku dgr berita ni..... kalau dah tau x sempat nak kumpul duit...jgn la berjanji nak kawin segera... dah la tu... lagi 3 minggu nak kenduri baru bgtau..... nasib baik la sepupu aku ngan family dia ni jenis cool ajer.... kalau aku.... x tau la nak jadi aper.....

Akhirnya....
Kitaorg jadik gi holiday... kiranya family holiday la.... kesian family aku, dah lama x bawak gi bercuti.... aku bawak family aku gi Langkawi sbb mak aku yg teringin sgt nak pg sana....
x sabar aku nak balik kg... n gi Langkawi....

Akhirnya....
hubby ikut kitaorg gi langkawi..... so sweet... mula2 hubby x dapat ikut sbb dia ada kerja...tapi disebabkan adik aku angah pun x dapat cuti...hubby pun ikut la sbb dia pun risau gak sebab yg pg semua pompuan..ayah aku ada la, tapi ayah aku pun dah tua... takut jgk aper2 kan....

Akhirnya....
aku dapat hapdet blog setelah sekian lama broadband aku ni buat hal...hi..hi...

No comments:

Post a Comment