::sedih + happy:: - Blog Eyzamiel

11.8.09

::sedih + happy::

hari ni aku dapat 1 berita yg sedih n 1 yg happy....
1st aku citer yg sedih dulu la....

citer sedih aku ialah.....

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
KAD KREDIT AKU HILANG................
sedih giler aku hari ni sbb kad kredit aku hilang................
nasib baik bila aku call bank, dia kata kad aku x de org gunakan lagi...
kalau x maunyer aku meraung sbb nak bayar hutang yg org lain buat.....
tapi aper yg buat aku lagi sedih...
kalau nak kad baru aku kena bayar RM 50....
50 hengget banyak tu bagi aku....
leh beli baju...hi..hi...
tapi nak buat camner... aku yg cuai...
org bank tu suruh aku gi buat report polis...
tu yg aku malas tu....
ikutkan hati aku nak potong jer terus kad kredit tu...
tapi sayang plak..
kalau guna nnt kalau ade rezeki dapat la aku gi buat umrah... mudah2an..Amin....
tapi aku mmg sedih sebab duit aku melayang 50 hengget tanpa beli aper2.... :(
kat mana la kau jatuh wahai kad kreditku sayang?.....

bab happy plak......
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
HUBBY DAH ON THE WAY BALIK KL.....
tadi aku call hubby ...
dia dah ade atas feri langkawi...
mgkn petang nnt dia sampai Kl....
Semoga selamat sampai....
X sabar nak jumpa abg... :)

2 comments:

  1. eyza jgn le sedih
    nati la abg blk pujuk eyza k

    ReplyDelete
  2. tu la pasal... redha jer la..nasib baik abg dah balik..hi..hi...

    ReplyDelete