::Ole-ole dr Sarawak:: - Blog Eyzamiel

10.8.09

::Ole-ole dr Sarawak::

sabtu hari tu cousin hubby call bgtau yg my MiL ade kirim barang utk kitaorg...
aku apalagi... x-cited giler la...
cousin hubby tggu aku kat komuter serdang...
kebetulan plak masa tu jammed teruk sampai ke sg.besi...
nak x nak kena la aku harung..
bila sampai sana aku nampak cousin hubby dah sampai...
dia hantar family dia kat situ sbb diaorg nak shopping kat jalan TAR...
alang-alang diaorg dah sampai sini kena la shopping2 kan...
pas amik barang2 tu...
aku terus gerak balik umah...
rupanya my MiL bagi....
-ikan kering (aku x tau ikan aper...hi..hi...)
-ikan terubuk....
-udang kering yg best tu....
-n my favourite.... ikan mulu ker ikan bulu aku pun x pasti..hi..hi..aper punya menantu ni..tahu makan jer...... (ikan ni kalau x silap aku cuma ade kat sana jer.. tu yg aku suka sgt kalau MiL aku bg tu...
tapi kali ni Mil x hantar beras huma tu..kalau x mesti lagi best..suka2 hati aku jer mintak beras ngan Mil..tapi beras sana rasa dia lain tau.. lebih sedap dari biasa..... maybe sbb Mil kirim kat org suruh bawa tu yg Mil x letak beras tu..kalau x..berat tu....
ape-apepun..thank's mak sbb ingat jgk kat anak hantu mak ni..hi..hi....

p/s: sukanyer aku dapat makan ikan kegeraman aku tu..hi..hi.... gambar xde sbb hubby bawak kamera aku gi langkawi....

yahuu...esok hubby balik.... nak masak aper yer?

3 comments:

  1. salam eyza..umie suka gak ikan bulu tu... kalu wat pais pun sedap..rebus ngan asam keping pun sedap gak..hehehehe

    ReplyDelete
  2. ikan bulu ek? hi..hi... ingatkan ikan mulu...
    a'ah..eyza pun suka kalau mak mertua eyza buat pais.. sedap...kalau hubby dia suka kalau eyza buat pindang.... kalau eyza plak..goreng garing2..sedapkan makan dengan nasik panas2.... :)

    ReplyDelete
  3. ikan mulu ar...mmg sedap bangat...

    ReplyDelete