::x-cident:: - Blog Eyzamiel

3.6.09

::x-cident::

pagi tadi masa aku tgh bersiap2 nak pg keja..tetiba aku terdengar macam berdentum.... gabra kejap aku... aku agak mesti ade x-cident kat simpang umah aku tu..bila aku jenguk dari umah aku... mmg nampak org dah berkumpul kat simpang tu ramai2..aku dah cuak dah..aku x leh tgk org x-cident..lemah semangat jap rasanya...... 5 minit kemudian ambulan pun sampai..nasib baik umah aku ngan hospital dekat jer.... time aku drive nak pg keje aku nampak keta viva biru ngan motor tersadai tepi jalan..keta viva tu cermin depan dia retak seribu la gak..tggu masa nak pecah jer..... nasib baik aku x nampak darah.kalau x... mesti aku teringat-ingat.....cuma kesan minyak motor tertumpah jer ade kat jalan...aku harap org2 yg terlibat dalam x-cident tu x ade yg cedera serius....

No comments:

Post a Comment