::agenda hari ahad:: - Blog Eyzamiel

16.6.09

::agenda hari ahad::

memandangkan hari ahad adalah besday hubby..so, aku decide nak abiskan masa berdua2an je ngan dia... 1st kitaorg gi kenduri kawin dulu kat selayang... jumpa moyang tinet n family... geram aku tgk Thaqif..keletah tul.... comey....


Thaqif yg 'encem'....

sebenarnya ni pengantin yg sama gak hari tu tapi yg ni majlis bertandang..tema coklat+gold....

pengantinnyer..yanz & anip.....

aku x sempat borak pun ngan pengantin... masa sanding aku terus balik... hubby ajak gi makan sizzling yee mee kat giant permata... mana je aku makan sizzling ni x sesedap yg dekat giant permata ni... kat sini sizzling dia mmg best.... ais kacang dia lagi best... gabungan dua ni mmg buat aku rasa nak makan lagi..hi..hi....

sizzling yee mee...

ais kacang yg mmg mewah dgn kacang....
(gambar sekadar hiasan sbb aku x snap pic masa aku makan)

bila dah kenyang..jalan2 jap kat giant... aku beli manggis ngan mangga.... then terus je gerak nak pg tesco ampang plak... aku ingat nak beli kek utk hubby..tapi dia awal2 lagi dah bgtau aku supaya jgn beli kek... nnt membazir je sbb dia x suka makan kek sgt.... lgpun kek bole menggemukkan..khui..khui...khui..aku baru ingat nak beli kek dkt SR.. chocolate indulgence....yummy... x per...aku akan beli jgk time hubby x de...hi..hi... tujuan asal gi tesco sbb nak pos brg2 yg dibeli kat jalan T.A.R tu kat mak..tapi bila sampai jer..tgk2..ha..pejabat pos dah tutup kul 4 tadik..kitaorg sampai 4.15 ptg...lewat 15 minit jer..camne x lewat...jalan jammed teruk.....

jammed teruk..maybe sbb semua yg balik kg dah balik kl kut....
disebabkan x dapat pos barang..kitaorg beli barang dapur je la... ramainyer org kat tesco..troli semua abis sampaikan terpaksa menunggu bangla tu hantar troli baru.... dah abis shopping2 semua.... time nak kuar tu kitaorg jumpa pelakon munir (pelakon pak pandir) ngan chef florence tan... aku x snap gambar..malu... then gi restoren sinar mesra..cadangnyer nak tapau bihun celup..tup2 bihun celup blom siap..tapau air je la.... tetiba aku teringin nak makan durian... kitaorg gi carik durian kat hulu langat..nasib baik la banyak gerai yg jual durian....

aper di dalam plastik?

ha.. 2 biji durian..1 untuk aku n 1 utk hubby.....

durian yg siap dikopek... dalam gambar mcm x menarik kan..tapi bila makan.. so..yummy.... sampai x sedar aku makan banyak..terlupa plak nak minum air dalam pangsa.... malam nak tido x bole..badan aku panas..pagi ni pun masih panas..kalau x mengenangkan keje..maunya aku EL ari ni...... tu je la aktiviti aku ngan hubby sempena besday dia... hadiah aku dah bg..dia dah pakai pun masa gi kenduri tu....

panjang lebar plak entry aku tuk kali ni...

p/s: buat g... sori x dapat lepak weekend ari tu... nnt kita plan lain yer...

4 comments:

  1. kite lepak time2 ko dpt gaji nak! boleh dibelanja! wahhh!
    takde la,enchek megat pon dpt gaji time tu so buleh pinjam! heheh~!

    ReplyDelete
  2. aper kata mintak enchek megat je yg belanja... ok x? hi..hi....

    ReplyDelete
  3. terasa nak makan dorian la pulak..hehe

    ReplyDelete
  4. makan jgn x makan... tapi jgn bg cik_ah makan byk2..nnt panas....

    ReplyDelete