Shopping Barang Sephora di Zalora - Blog Eyzamiel

15.4.15

Shopping Barang Sephora di Zalora


Hari tu aku dah citer yang nak beli barang Sephora kan? Ya Allah.. Rambang mata tau bila tengok barang-barang Sephora ni.. tapi, sebab bajet pun tak berapa besar.. ni je la yang sempat aku sambar dulu.. hihihi... Yang lain, bulan depan plak....

Aku ni memang jenis yang tak sabar nak tunggu barang-barang ni sampai.. Bila sampai jer.. happy giler... excited nak try... Masa aku beli tu, aku terlupa nak tukar cara bayaran.. last-last terklik Cash On delivery.. Bila abg courier tu hantar, baru la aku bayar.. ok la.. janji barang selamat sampai.. ye dak.. hihihi...


Zalora akan packing dalam kotak camni.. so takyah risau rosak ke apa.. InsyaAllah.. terjamin selamat sampai dengan sempurna...


Ni la barang yang aku beli tu... ada 4 jenis je.. Sephora Bubble Bath & Shower Gel - Blueberry , Nano Lip Liner No. 13 - Belle Beige , Sephora Eau De Toilette - Blueberry dan Sephora Rouge Shine Lipstick No. 28 - Just Married..

Aku kan memang dasar tak sabar.. malam tu jugak aku pakai Shower Gel Blueberry tu.. Ya Allah.. Bau dia sweet giler.. rasa wangi blueberry tu.. lepas mandi.. badan rasa fresh jer...

Lepas mandi sembur EDT Blueberry.. wah memang wangi tido malam tu.. hihihi...

Esoknya nak keluar pg IKEA, pakai BB Cream Seqy Beauty.. blusher sikit.. pastu lukis bibir pakai lip liner Belle Beige dan sapu Shine Lipstick Just Married.. Aku suka sangat dengan lipstik ni.. warna memang sesuai dengan aku.. 

Just Married
Belle Beige
Disebabkan EDT tu kecik comey jer.. aku bole simpan je dalam handbag.. senang.. kalau rasa-rasa dah busuk... sembur jer.. 



Yeay.. aku puas hati dengan produk Sephora..  Tq Zalora mudahkan aku nak shopping produk Sephora ni.. tak yah susah2 nak cari parking bagai.. Nak try jugak? Klik Zalora..

10 comments:

  1. Lipstick tu mcm menarik je kaler dia. Ha betol kan, kdg2 mmg mls nk keluar dgn panas lg kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang cantik sbb kaler dia lembut... rasa nak pakai hari2.. hahaha..

      Delete
  2. Awak....harga sama tak bacam kat butik dia...kat zalora lagi murah ker?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada barang yang harga sama macam kat butik.. ada yang murah.. macam shower gel tu kat butik RM 40.00 tapi Zalora RM 36.00 je.jimat RM 4.00 . hihihi..

      Delete
  3. Assalam eyza,
    uols putih gebu
    santek la pakai warna itu he3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Putih gebu macam ni.. hahaha.. kelabu asap la eyza ni.. teknik cahaya je tu.. eyza tak sesuai pakai merah.. muka garang sgt.. tapi kkdg pakai gak.. :)

      Delete
  4. Emi belum pernah beli melalui zalora. Selalunya emi pergi sephora terus. Paling kerap pergi sephora yg kat klcc tu la. Pantang pegi klcc, wajib duk main try2 mekap kat situ. Hihi. Pastu mula la rambang mata rasa nak beli semua.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi.. kak eyza plak x pernah beli kat kedai.. Online je senang...

      Delete
  5. Sy nk lego brg sephore 1set mandian sapa nk sila pm sy

    ReplyDelete
  6. Sy nk lego brg sephore 1set mandian sapa nk sila pm sy

    ReplyDelete