Jemputan dari Nuffnang : Melawat Kilang Mamee Kat Melaka.. - Blog Eyzamiel

20.5.14

Jemputan dari Nuffnang : Melawat Kilang Mamee Kat Melaka..


Dah ramai blogger yang update pasal jemputan dari Nuffnang ni... Aku pun cuba jugak isi.. saja-saja.. kalau dapat Alhamdulillah, kalau x pun.. xpe.. sebab aku ni blogger biasa-biasa jer.. 

Hari ni aku EL.. Demam... petang tadi dapat call... Dari Nuffnang.. aku dah berdebar dah... dapat ke? Dengan suara lemah dan batuk.. aku pun angkat.... Alhamdulillah.. Vanessa from Nuffnang call... aku dapat join event tu... Yeay.terus rasa sihat.. tengok.. betapa overnya aku.. hahaha.. Aku pun dah cornfirm nak pergi.. Blogger lain, ..siapa lagi yang pergi? Nanti bole la kita-kita semua jumpa dan melawat kilang Mamee sama-sama yer.. Aku ni dah la pemalu... harap2 dapat la kawan kat event tu nanti...

Agak-agak Duta Mamee, Shaheizy Sam tu ada tak? ;)


6 comments:

  1. Salam kenal..

    Bestnya dpt join..akak dpt jemputan tp tak reply pun coz mmg tk dpt nak pegi..huhu.

    http://rencahkehidupan-maamieiqi.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam kenal.. Alhamdulillah tarikh tu eyza xde hal.. tu yg boleh join.. :)

      Delete
  2. ida terpaksaaaaaaaaaaa tolakkkkkkkkkk bencikkk ade job coklattt 31meii tu sobssssss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ala.. Ida.. kalau x, kita bole sama2 gi Melaka.. :) x pe.. esok Eida ada kan? harap2 dapat 1 group...

      Delete
  3. saya pergi jugak...tp tunggu kt melaka je..lagi sorang bolgger dr keretabiru03.blogspot.com pun pergi...blhlah berkenalan nanti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fyda org Melaka ek? best kan aktiviti mvm ni.. boleh kenal ramai blogger... k, jumpa esok yer.. :)

      Delete