::Aku mengaku.. aku dah kalah:: - Blog Eyzamiel

18.10.11

::Aku mengaku.. aku dah kalah::

Aku Mengaku...
Aku Kalah..
Kalah dengan godaan...
Godaan Hawa Nafsu...
Godaan Nafsu Makan...
Ni semua gara2 aku tgk blog MJ ngan Kak Nina..
Baru jer aku cakap yang aku nak pantang...
Bila tgk baucer ni...


Terus...
aku dah lupa pantang aku...

Tengahari tadi aku dah guna Baucer ni...
Memang best burger Quater Pounder with cheese ni..
Bagi aku..memang sedap sangat...
Pasni, dah malas la nak pantang2 ni..
Sebab..
Aku memang jenis yang tak makan saman.... :)

Promosi ni masih ade sampai 25 Oktober 2011.. Print black n white pun bole... amik jer kat  laman web Mc'D ni...


4 comments:

  1. ish...xboleh..kena pantang..skang ni dlm proses berpantang taw...sbb aritu g cek doc..i dah de PCOS..

    ReplyDelete
  2. Ezria..
    Welcome...

    qaseh Johanna..
    tgh cuba nak pantang la ni.. tapi x tau berjaya ke tak... :) eyza pun ade pcos gak... tu yg susah peknen...

    ReplyDelete
  3. hehehe.. same la.. saye pun pantang jugak.. dah 4 bulan rasenye berjaya.. tapi gara2 tgk iklan mende ni kat tb... terlanggar pantang minggu lepas.. huhuuuu..

    ReplyDelete