::Langgar Pantang:: - Blog Eyzamiel

5.10.11

::Langgar Pantang::

Orang kata, kalau nak mengandung... tak elok makan fast food....kena pantang.. tapi, kalau dah teringin macam mana? hi..hi..hi... alasan je kan? Hari tu, beria-ia aku janji ngan diri sendiri, dah tak nak makan fast food.. tapi, akhirnya kalah jugak..macam mana nak buat... McD depan opis je..lintas jalan terus sampai....
Mula2 tadi, aku ngan kawan2 rancang nak gi makan bihun celup kat belakang hospital.. tup2 bila sampai kat lobi, tengok2 hujan dah turun rintik2... terpaksa la kitaorg tukar plan..memandangkan jarak dari lobi ke McD lebih dekat berbanding kedai tomyam.. kami pun decide nak ke McD je la....
Hepi dapat makan ayam goreng... dari semalam teringin nak makan KFC, tapi x dapat .... hari ni dapat makan ayam McD...1st time aku try ayam McD ni.... Bagi aku ayam dia sedap....pedas ngan masin dia sekata.... tapi, still KFC yang terbaik... :)


Harap2 lepas ni aku akan lebih konsisten dalam proses TTC ni.. mudah2an aku tak langgar pantang lagi.. :)

Kalau nak duit lebih, jangan lupa klik kat sini yer...

3 comments:

  1. hihi.
    akak mmg tak dapek la tak makan fast food ni.
    dah itu je ter pantas bleh dipikirkan waktu balik keja. muahaha.

    tp skang akak tak berapa sker da ayam KFC. Sker ayam mc d lagi. :D

    ReplyDelete
  2. alamak, kalo macam tuh... ari2 saya dah langgar pantang... ngeehhh

    ReplyDelete
  3. Kak Reen...
    susah kan nak hindar supaya tak makan terus... kkdg teringin.. :)

    Ayien...
    ari2? wau hari2 makan f/food? :)

    ReplyDelete