::Kursus Oh Kursus:: - Blog Eyzamiel

16.10.11

::Kursus Oh Kursus::

Minggu ni adalah minggu yang memenatkan untuk aku... sepatutnya, hari ni aku ada walkathon kat UKM... tapi, memandangkan letih sangat pagi ni.... nan ado la aku nak pegi...... Rugi pulak rasanya tak pegi...kalau tak, bole gak buang lemak2 kat badan.....Maklumla, kalau kursus kan asyik makan jer... 6 kali sehari... hi..hi..hi...

Dekat seminggu jugak kan aku tak hapdet blog.... Busy ngan kursus... kan hari tu aku cakap yang aku kena kursus kat Sabak Bernam selama 2 hari...





Cenderahati dari IPN..
Dah alang2 kat area Sabak Bernam, kami pun singgah la kat Pekan Sg. Besar.... Nak shopping tudung....
Hasil rembatan... kain dan tudung....
Rupanya, balik dari kursus tu, aku dapat lagi satu kursus kat Hotel Mandarin Court pulak... kali ni 3 hari 2 malam.... kiranya, balik kursus Sabak Bernam hari Selasa, masuk keja hari Rabu dan hari Khamis terus pg Kursus kat Mandarin Court pulak... walaupun hotel ni cuma kat KL, tapi aku still kena duduk kat hotel sebab malam pun ade kelas....








Kursus kat sini anjuran Jabatan Kesihatan Negeri Selangor... Tiap2 PTJ bawah JKNS ada hantar wakil masing2... Best jugak dok kat hotel ni... kebetulan aku dapat bilik tingkat 15... bole la tgk pemandangan KL dari bilik...

Lepas check out semalam, aku ngan membe aku plan nak gi Jakel....Asalnya, membe aku je nak beli kain, last2 aku pun terjebak sekali... cantik2 pulak kain kat Jakel kali ni... Aku 'tersuka' dengan sepasang kain sutera... nak tak nak beli je la... kalau tak nanti, teringat-ingat pulak....


Sampai rumah, dalam pukul 4 lebih.... Malamnya, hubby request nak makan kari ayam... hubby cakap dia rindu nak makan masakan aku.. sian hubby... dah la minggu ni asyik ditinggalkan... so, menu malam semalam... kari ayam....

2 comments:

  1. wah..ni kompem lebih dari 7 ari da course ni.

    thn ni kekda course seme kat opis..nyampess... bajet takdo da opis kami ni.. huhu :D

    ReplyDelete
  2. Kekda..
    a'ah terlebih 2 hari.. hari tu masa x de kursus.. eyza dah risau sebab dah dekat hujung tahun.. ni pulak, sampai terlebih... opis eyza pun x buat kursus luar.. ni pun anjuran Akauntan Negara ngan JKNS, kalau x, tak merasa jgk kursus kat luar ni...

    ReplyDelete