'The New Glide' memperkenalkan wajah baharu dan penambahan rangkaian produk Glide Lubricants - Blog Eyzamiel

12.3.20

'The New Glide' memperkenalkan wajah baharu dan penambahan rangkaian produk Glide Lubricants



Hari ni telah berlangsungnya Majlis Perasmian "The New Glide" yang bertempat di Holiday Inn Glenmarie, Shah Alam. Majlis gilang gemilang ini telah dirasmikan oleh CEO Glide Group, YBHG Dato' Muhazli Bin Muhamad.


Di bawah Glide Group, Glide Technology Sdn Bhd, yang telah ditubuhkan pada 16 Januari 2007, kini telah menghasilkan lubricant yang dijenamakan sebagai Glide Lubricants.


Produk terbaru keluaran Glide Lubricants iaitu BEYOND SAE OW16 dan SAE 0W20 fokus kepada meninggikan taraf minyak pelincir kereta di mana ianya juga bakal merendahkan kesan pencemaran dari kenderaan. 


MAXIGLIDE BEYOND SAE 0W16 menawarkan perlindungan dari Molybdenum Technology di dalam mengelakkan kerosakan enjin dan ianya lebih bermutu. Dengan pelbagai pengunaan minyak enjin yang juga direka khas untuk cuaca sejuk dapat memastikan enjin berjalan lancar dan juga ekonomi. Ianya terbaik untuk enjin Energy Efficient Vehicles (EEV). Persembahan enjin terbaik bagi API SP/SN PLUS.


SAE 5W30 API SP/SB PLUS (RC) dan SAE 5W40 SN/CF dikategorikan sebagai Beyond Series yang memberikan Maxiglide untuk persembahan enjin yang premium. Diformulasikan daripada minyak asas sintetik yang berkualiti tinggi bersama bahan-bahan berkualiti tinggi. 

Ini memberikan enjin bergerak lancar tidak kira apa juga enjin apa dan di dalam apa juga cuaca. Memberikan perlindungan optimum di dalam mengurangkan kerosakan enjin di samping memberikan oxidation dalam enjin. Sesuai untuk digunakan untuk enjin gasoline dan juga kenderaan ringan yang menggunakan diesel.

Maklumat lanjut boleh layari: 

No comments:

Post a Comment