SPA Terbaik di Cheras - Blog Eyzamiel

18.12.19

SPA Terbaik di Cheras


Lately ni aku memang super duper busy. Maklum la hujung tahun. Boleh kata selalu la balik malam. Badan ni memang rasa penat sangat.

Bila badan dah rasa macam tak berapa best, jom la kita pegi SPA. Dalam banyak-banyak SPA kat area Cheras ni,  aku memang serasi dengan The Beauty Expert SPA ni.

Ni adalah kali kedua aku datang sini. Aku suka dekat sini sebab harga berpatutan dan servis pun terbaik. Kalau datang sini, aku recommended Linda yg urut, memang best sangat rasa badan lepas tu.


Suasana SPA pun tenang je.  Masa first aku datang hari tu, mula-mula aku ambik pakej lain lepas tu rasa tak mau balik, terus aku tambah pakej. Hahaha.

Kali kedua datang ni, aku grab promo Happy Hour hari tu. Berbaloi sangat tau. Tak dapat dekat SPA lain.


Aku ambik servis ni. Memang berbaloi sangat-sangat. Tapi aku tak sure la pakej ni masih ada ke tak. Tapi kalau xde pun, harga dia still murah la kat sini. No hal.

Aku sampai terlelap masa Linda dok scrub badan. Best sangat wei. Berbaloi dan mesti kena repeat lagi. Muka pun fresh je lepas buat facial sbb muka aku kena urut dengan ice rolls. Memang best la.


Selain dari servis SPA, kat sini ada jugak jual Garam Aura. 


Serius wei. Aku dah pakai seminggu berturut-turut. Bila ko balik penat, mandi pakai garam ni, ko akan rasa aura positif gitu. Tido malam pun nyenyak je.


Dalam ni siap ada kelopak bunga ros segar tu tau. Cara nak guna Garam Aura The Face ni pun senang je. Mula-mula mandi macam biasa, lepas tu baru bilas dengan air garam aura ni beserta dengan niat dan baca Selawat 7x, Al Fatihah 1x, Ayat Qursi 1x. Boleh juga digunakan sebagai Scrub body atau Lulur Badan. Ianya 100% dari bahan  asli.


Tengok la pemilik SPA ni, Kak Mas ni muka berseri je. Kulit pun cantik. Jeles aku. Tak kira, lepas ni nak repeat lagi. Nak buat rawatan muka plak. Muka dah teruk ni. Nanti aku share experience buat treatment muka plak.

Kalau korang nak pergi, just waze atau google maps The Beauty Expert Academy. Nanti trs je sampai depan kedai. Takpun wasap je no ni +60 13-257 6447 utk Appoinment.

2 comments: