Kat mana nak cari Baju Plus Size yang cantik dan selesa? - Blog Eyzamiel

26.12.19

Kat mana nak cari Baju Plus Size yang cantik dan selesa?


Pejam celik pejam celik dah tak lama kita nak masuk Tahun 2020. Dah capai ke azam Tahun 2019?

Aku tahu ramai yang berazam nak kurus kan? Berapa orang yang berjaya. Aku ni contoh salah sorang yang tak berjaya. Hahaha.

Tapi kan, zaman sekarang dah senang dh nak cari baju cantik-cantik. Kalau nak tunggu kurus, memang tak bergaya la jawabnya.

Salah satu tempat shopping Plus Size yang aku suka dah tentu la Mis Claire. Dekat sini semua baju trendy dan sesuai untuk kita-kita yang Plus Size ni.


Minggu lepas diaorang baru je lancarkan koleksi Mis Claire x Siti Nordiana. Cantik-cantik wei koleksi ni. Boleh mix n match lagi. Aku tengok diaorang pakai, terus aku pun berkenan jugak. Tak sabar nak tunggu baju aku sampai.






Dekat majlis tu jugak, ramai kawan-kawan yang pernah kena "Body Shaming" ni share pengalaman diaorg. Bagi aku, orang yang suka Body Shaming orang ni memang tak patut hidup bermasyarakat. Pi dok kat hutan sorang2 baru dia ada akai.




Aku dulu masa sekolah pun ada jugak org ejek. Pernah rasa down, tapi x lama. Lepas tu aku bangkit dan lantak la kat orang yang mengata aku tu. Sekarang ni, kehidupan aku jauh lagi bagus dr dia.

Ok.. tak mau la cerita sedih2. Aku sebenarnya nak cerita pasal baju je pun. Takpa2, kita boleh buktikan walaupun kita Plus Size tapi kita tetap hot tau.



Tak mau cerita banyak-banyak. Korang gi la terjah Website diaorang. Gerenti rambang mata macam aku.


Tapi kalau korang nak pergi Butik terus pun boleh. Korang boleh ke Robinsons KL atau ke Taman Sea, PJ. Boleh tengok detail dekat:

IG : Mis Claire   FB : Mis Claire

1 comment:

  1. salah satu website shop online yg menjadi pilihan ati..
    pernah beli beberapa helai juga..

    ReplyDelete