Minions Da! Da! Da! - Blog Eyzamiel

1.7.18

Minions Da! Da! Da!

Minions Da! Da! Da!lEyza suka betul tengok kartun Minions dengan Despicable Me sebab comel sangat.Ha.. ni Eyza nak share dengan korang ni. Kalau korang peminat Minions dan Peminat Bola Sepak memang wajib la kumpul Koleksi Minions Da! Da! Da! ni. 'Da' tu sebenarnya bahasa Rusia yang bermaksud  'Ya'.

Memandangkan sekarang ni pun tengah demam Piala Dunia yang sedang berlangsung di Rusia, korang boleh dapatkan koleksi hebat Minions bertemakan 'key chain' dan 'Luggage Tag' dengan 16 jenis rekaan.

Mulai 29 Mei 2018 sampai 23 Julai 2018, dengan setiap pembelian RM5 yang dibelanjakan di 7 Eleven dalam satu resit korang akan dapat 1 pelekat. Pelekat Bonus akan diberi kalau korang beli produk rakan kongsi pilihan macam Dutch Lady, Coca Cola, Mentos, Mondelez dan banyak lagi. Senarai produk boleh tengok kat sini : http://bit.ly/MDDD-PartnerProducts. Minions Da! Da! Da! 'key chain' dan 'Luggage Tag' boleh ditebus secara percuma di 7 Eleven dengan mengumpul 10 pelekat program.



Minions Da! Da! Da!™ Who’s Your Final 2?



Step 1 
Snap a creative photo of your final two teams with your key ring or bag tag. 

Step 2 
Share your picture with us on Facebook or Instagram with the hashtags: #MinionsDaDaDa #MDDFinal2 #7ElevenMY *Contest is valid nationwide. *Terms and conditions apply. For the full terms and conditions, please click here.

Sticker Tempoh Pengeluaran: 29 Mei 2018 - 23 Julai 2018 
Tempoh Penebusan: 29 Mei 2018 - 30 Julai 2018 
* Kempen adalah sah di seluruh negara. 
* Minions Da! Da! Da! ™ varian adalah tertakluk kepada ketersediaan, sementara stok masih ada. 
* Produk yang dipaparkan adalah untuk tujuan ilustrasi sahaja. 
*Tertakluk kepada terma dan syarat. 
* Tidak termasuk hadiah, tambah nilai, bayaran perkhidmatan dalam kedai, tembakau dan aksesori berkaitan tembakau. 

Jom Singgah 7-Eleven yang terdekat dan mula mengumpul sekarang! Eyza pun nak tambah koleksi ni. Tak cukup ada 4 je. Hihihi.

No comments:

Post a Comment