Puas hati dengan perkhidmatan Printcious - Blog Eyzamiel

11.2.16

Puas hati dengan perkhidmatan Printcious


Hari tu aku ada citer kan yang aku order barang dekat Printcious? Ha.. kalau lupa leh tengok kat entry ni. Aku order Bantal yang leh print nama aku ngan hubby. Bantal ni dah lama sampai. Baru sekarang sempat nak up kat blog. Servis diaorang pantas giler. Aku submit order pagi, petangnya dah pos dan esoknya dah dapat. Giler cepat. tak pernah aku beli barang custom made yang secepat tu.

Dah la servis pantas, barang datang sebiji macam yang aku pesan. Takde perubahan. Aku memang suka sangat-sangat. Hubby pun cakap cantik. Kusyen lembut kain pun berkualiti. Lepas ni boleh order lagi.

Kat Printcious ni ada pelbagai barang yang kita boleh buat ikut citarasa sendiri.Kita boleh create ikut perisian yang pihak mereka bagi nanti. Dah siap create, boleh send dan buat payment. Pastu tunggu je barang sampai depan rumah. Tak perlu nak buang masa dan tenaga pergi kedai.

Aku suka servis kat sini dan aku bagi 9/10 bintang. Lepas ni nak order T-shirt plak. Bole buat T-shirt  untuk aku n hubby. Baru la sama. hihihi.


Berminat? Boleh order kat:

atau boleh juga layari:



No comments:

Post a Comment