Hari ini Besday Aku! - Blog Eyzamiel

5.11.15

Hari ini Besday Aku!


Alhamdulillah.. hari ni bertambah lagi setahun usia aku... Syukur Ya Allah atas kurniaanmu... 

Tak ada apa yang aku harapkan selain Kesihatan yang baik, keluarga yang bahagia, Suami yang penyayang dan Mudah-mudahan satu hari nanti ada rezeki untuk aku menimang Cahaya Mata Sendiri..

Amin Ya Rabbal A Lamin..

Nota kaki: Sekarang ni aku super duper busy.. tak sempat nak update blog sangat... Mudah2an pasni aku makin rajin update ye... hahaha...


3 comments:

  1. Happy Bday dear! May Allah Bless u with Rahmat & Happiness in the world and the hereafter...

    ReplyDelete
  2. wahhh #novemberbaby, kita serupa...he he he...

    ReplyDelete
  3. happy belated birthday kak eyza! :) semoga ALLAH sentiasa merahmati akak sekeluarga....

    ReplyDelete