Happeningnya di Plusify Anniversary Sale - Blog Eyzamiel

12.11.15

Happeningnya di Plusify Anniversary Sale


Hari tu kan aku ada war-warkan pasal Plusify Anniversary Sale ni... So, harus la aku tak lepaskan peluang datang sini.. Padahal aku dari kampung, sampai je KL terus gegas datang sini.. semangat tau sebab Baju Plus Size punya pasal...


Yang bestnya shopping hari tu adalah sebab banyak diskaun.. Yeay... mana nak dapat diskaun sampai 30% kalau takde sale.. hihihi...


Banyak jugak pilihan baju, handbag dan aksesori... rambang mata dibuatnya..


Bikini pun ada tau... yang ni aku tak beli la..bila aku nak pakai kan... hahaha...










Ramai orang hadir hari tu... aku plak tak tau nak pilih baju mana sebab semua cantik...


Masing-masing semua muka happy sebab dah dapat baju yang diidam-idamkan...


Aku pilih baju n Clutch bag ni.. trendy tau.. ;)


So, kalau nak cari baju yang trendy dan comel.. bole la terjah ke Plusify Boutique.. 



2 comments: