Texas Steak House di Bandar Tun Hussien Onn, Cheras - Blog Eyzamiel

19.8.15

Texas Steak House di Bandar Tun Hussien Onn, Cheras

Sape suka makan Western? Aku suka sangat.. tapi.. nak cari restoran western yang sedap dan harga berpatutan memang susah sikit la.. kalau ada pun mesti mesti harga mahal...

Hari tu aku teringin nak makan.. nak gi Station 21 cam malas plak nak redah KL.. so, hubby bawak aku makan kat TEXAS STEAK HOUSE area Bandar Tun Hussien Onn... kami pergi bertiga ngan adik aku...


Masa mula-mula sampai.. aku dah suka tengok konsep kedai ni.. ala-ala koboi gitu....



 Banyak jugak pilihan makanan kat sini...



Durian Belanda & Jus Tembikai
Epal Asam Boi
Spagthi Seafood

Black Pepper Steak
Chicken Chop






















Rating : 4 bintang / 5

Apa yang aku bole cakap.. sedap dan berbaloi.. ;)





8 comments:

  1. Replies
    1. Eina.. harga dia ok.. standard.. tak mahal sangat..

      Delete
  2. Nampak sedap.. selalu gak lalu kat situ.. boleh cuba.. kalau harganya berbaloi2.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harga eyza rasa ok la.. x mahal sangat.. bila-bila try la.. kat tekak eyza sedap... kecuali spagethi.. ;)

      Delete