Western Food sedap di Station 21, Bangsar - Blog Eyzamiel

8.10.14

Western Food sedap di Station 21, Bangsar

Ya Allah.. lamanya aku tinggalkan blog aku.. tak berupdate.. dah bersawang dah.. hahaha.. biasa la.. kalau family datang.. gadget ni semua dah tak pedulik.. layan family lagi penting...

Alhamdulillah.. raya kali ni family aku semua turun KL.. Raya kat sini.. lepas sembahyang raya... pastu reramai turun Melaka plak.. umah adik aku.. meriah la.... tapi, bila semua dah balik.. sunyi la pulak... sedih tau.. rindu kat semua orang.. lebih-lebih lagi kat anak buah aku tu.. huhuhu.. Ish..ish.. ish...tacing plak.. 

Dah..dah.. takmo sedih-sedih.. kita citer yang happy-happy plak..ni aku nak citer pasal tempat makan yang best kat Bangsar.. amboi.. bila bab makan, terus happy....aptb la aku ni oi.....

Ni citer minggu lepas.. adik aku nak blanja makan.. dia yang pilih tempat ni sebab aku dok sibuk sangat nak makan steak... Kami gi makan kat Station 21, bangsar...


Kedai ni dekat je ngan Masjid Saidina Abu Bakar n Bangsar Village.. tempat ni sebenarnya Food Court.. bawah ada parking, atas tempat makan...Kalau tak silap aku, kedai ni bukak tiap-tiap hari.. cuma hari Ahad je tutup sebab ada Pasar Malam kat area tu..


Station 21 ni cuma ada western je.. tapi, kalau korang datang ramai-ramai dan ada yang nak makan makanan lain selain western.. jangan risau sebab gerai sebelah menyebelah ada jual makanan lain.. maklumla..ni kan food court.. banyak la pilihan makanan kat sini... diaorang yang masak kat Station 21 ni ala-ala chef hotel je.. sebab diaorang siap pakai uniform chef lagi... aku rasa diaorang semua pernah kerja hotel kut..pastu, kongsi modal berniaga sendiri.. aku rasa jer.. betul ke tak, entah ler.. hihihi..



Pilihan makanan kat sini pun banyak gak.. portion besar.. harga murah.. sedap plak tu.. memang berbaloi la..



Kalau datang sini, korang jangan lupa order air jus oren..pekat n paling best.. rasa jus tu sedap..

Ni aku punya...  Steak Grill .. berasap je bila sampai... aku ambik mixed sos (sos cendawan + lada hitam).. sedap.. daging pun lembut.... senang nak makan.. daging pun juicy...

RM 15.00


Ni hubby punya plak.. Chicken Chop Blackpepper Sos... yang ni aku paling recommed.. sedap sangat-sangat.. portion pun besar.. berbaloi..

RM 13.00

Ha.. yang ni pulak.. adik aku punya order.. Steak Grill (blackpepper Sos) + coleslow.. best gak yang ni..

RM 15.00

Bagi aku, semua makanan kat sini sedap-sedap belaka.. memang berbaloi.. cuma kalau datang waktu kemuncak.. orang memang ramai sangat-sangat.. dan kalau hujan, lantai agak basah dan licin... walau apapun, aku tetap puas hati.. Tak Percaya? Cuba korang tengok pinggan aku.. licin kan? xde apa pun yang tinggal.. hihihi.. memang terbaik la..




















Adress: Jalan Telawi 2Kuala LumpurWP Kuala Lumpur 59100
Landmark: Beside Bangsar Village (Foodcourt)
Fousquare : tekan sini

7 comments:

  1. wahhh dah lama tak makan kat station 21 ni, tetiba terasa terliur...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kan.. eyza pun rasa nak gi lagi.. tapi opis hour x bole gi.. jammed nak ke Bangsar tu.. kena tunggu Sabtu baru ok.. ;)

      Delete
  2. Tietojen käsittelyyn voidaan käyttää kolmansia osapuolia, joille
    tietoja voidaan luovuttaa käsiteltäväksi
    rekisterinpitäjän lukuun.

    ReplyDelete
  3. Very interesting topic, regards for putting up.

    ReplyDelete
  4. What's up it's me, I am also visiting this web page daily, this site is actually pleasant and the viewers are truly sharing fastidious thoughts.

    ReplyDelete