Hari ni adalah Hari Tua Aku! - Blog Eyzamiel

5.11.14

Hari ni adalah Hari Tua Aku!


Alhamdulillah.. Hari ni adalah harinya.... hari dimana aku lahir 32 tahun yang lalu.. erk.. dah tua? bukan tua la.. tapi semakin matang.. hihihi... Aku bersyukur sangat.. dikala usia aku yang menginjak matang  dewasa ni.. Aku bahagia... Aku bersyukur ada suami yang sayangkan aku.. ada family yang ambil berat pasal aku.. ada anak buah yang comel n coming soon anak buah... ada kawan-kawan yang memahami... ada sedikit harta walaupun tak mewah... ada kerja tetap walaupun hanya kerja biasa-biasa jer.... walaupun, aku blom diberikan rezeki untuk mempunyai anak, tapi aku bersyukur sebab aku punya sesuatu yang ada sesetengahnya orang lain tak ada..

Ada jugak orang yang ada anak tapi tak bahagia.. ada jugak yang ada anak tapi tak kahwin..dan ada jugak.. yang ada anak tapi tiada suami disisi.. Allahuakbar.. setiap perancangan Allah, mesti ada hikmah dan sebabnya... Kita sebagai hamba hanya mampu berusaha dan berdoa.. selebihnya, kita kena berserah pada Allah...

Sempena hari kelahiran aku yang ke 32 tahun ni.. Aku berharap, aku dapat menjadi hamba yang taat pada Allah.. Isteri yang setia dan menyayangi suaminya hingga ke Syurga... Anak yang membahagiakan ibubapa... kakak yang menyayangi adik-adiknya.. Maklong yang mencintai anak-anak buahnya.. dan jika Allah kurniakan rezeki untuk aku menimang anak satu hari nanti.. aku harap, aku dapat menjadi Ibu yang menjadi contoh untuk anak-anakku.. InsyaAllah.. Amin..

15 comments:

  1. Happy bornday..semoga sentiasa dlm lindungan Allah swt :-)

    ReplyDelete
  2. mana ada hari tua eyza, hari muda! yeayyy!! happy besdayyyy my prennnnn

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. tu la.. rasa cam makin muda jer.. Tq my Prennn..

      Delete
  3. happy bday dear...smg Allah memberkati hidupmu dunia dan akhirat...amin...

    ReplyDelete
  4. Selamat hari lahir eyza. Semoga sentiasa didalam redho dan rahmat NYA. Aamiin

    ReplyDelete
  5. Selamat ulangtahun kelahiran.... bersyukur dengan apa yang kita ada. Aamiin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq awak.. InsyaAllah.. semua ni hanya pinjaman dari Allah.. syukur Alhamdulillah.. Amin..

      Delete
  6. HAPPY BELATED BESDAY.... muda lagi tu...

    ReplyDelete