Post pertama Tahun 2014 - Blog Eyzamiel

3.1.14

Post pertama Tahun 2014

Alhamdulillah.. hari ni dah 3 Jan 2014.. means dah 3 hari kita di tahun baru ni.. umur pun dah makin meningkat... tak lama lagi aku akan jadi maklong.. terasa tuanya saya.. hahaha...

Rasanya banyak jugak aktiviti tahun lepas yang aku belum tulis kat sini... mood dah ke laut sikit.. tambah2 sekarang ni aku agak busy dok uruskan pasal majlis kawen adik aku.. maklumla lelaki sorang.. semua nak along dia ni uruskan.. macam2.. dah tu cerewet bukan main... lagi teruk adik aku yg ni dari adik pompuan aku kawen...

Bila baca blog Eida.. baru aku perasan yang aku belum citer lagi tentang cuti2 aku ke Hatyai hari tu.. dah masuk tahun baru pun... erm.. ok..ok.. aku tau.. aku memang malas tahap gaban sekarang... InsyaAllah.. later2 kalau aku dah rasa ada mood aku update k.. hihihi..

Seronok sebab sempena tahun baru ni.. ramai kawan2 aku yang dulunya free hair.. sekarang berhijab... dulunya berdua.. sekarang bertiga.... dulunya kaki clubbing.. sekarang dah mula berjinak-jinak ke masjid... Alhamdulillah.. teruskan perubahan itu kawanku... semoga berkekalan...Buat kawan2 TTC, moga tahun 2014 ni memberi sinar yang baru untuk kita.. mudah2an kita mendapat apa yg kita hajatkan tahun ni.....

4 comments: