Walk For Health 2013 - Blog Eyzamiel

12.7.13

Walk For Health 2013



Akhirnya..acara yang aku tunggu-tunggu datang jugak..hihihi.. Acara apa? ala.. Walk for Health... yang macam aku join tahun lepas... Lautan Merah..   aku tau ni pun dari Blog SetiaKekalAbadi @ Salmi Khairil.. Tahun lepas pun aku bole tau program ni melalui Blog Salmi ni jugak la...

Best woo join program ni... Macam2 acara.. kalau x caya.. Jom terjah masa aku join tahun lepas.. klik je kat sini..   Aku pun blom isi borang..baru nak kumpul geng..baru best gi ramai2... Acara ni percuma je tau.. jangan risau... siap dapat T-shirt lagi...

Macam mana nak join? Macam ni....

Hubungi Pihak Penganjur:

Sekretariat MICCOS 2013
Bahagian Perancangan Strategik dan Antarabangsa
Kementerian Perusahaan Perladangan dan Komoditi
No. 15 Aras 6-13
Persiaran Perdana, Presint 2
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan
62654 PUTRAJAYA
MALAYSIA
No. Tel: 603-8880 3300
Telefon Terus: 603-8887 8340 / +603-8880 3427
Faks603-8887 8341 / +603-8880 3441
Emel: miccos@mpic.gov.my 

atau cara yang paling senang...

Korang bole jer layari :

Facebook MICCOS :  https://www.facebook.com/Miccos2013
ataupun korang boleh gak layari laman web : www.miccos.com.myhttp://www.mpic.gov.my

Ha..klik jer kat situ...ada borang siap ngan info  lengkap lagi.. So, apa tunggu lagi..jom la kita join beramai-ramai...

pastu, ada yang laaagiiiii best... apa? haaaa.....

Hari ni pulak masa aku buat BW kat blog Salmi.. ada entry baru..Bole dapat hamper dari MICCOS. Nakkkkkk... ha..panjangnya nak tu kan.. hihihi... So, dah alang2 kita join..jom la kita try test tgk..mana la tau, ada rezeki dapat hamper ni...

Ha..ni la hampernya..bestkan...
kredit: Blog Salmikhairil

Ha..ni pulak bag Kenaf..
Kredit : Blog Salmikhairil


Caranya mudah jer... Jom kita follow step by step...

Cara nak Join:
1. Buat entry ringkas mengenai Program MICCOS & WALK FOR HEALTH 2013.
~ DONE (entry yg kat atas tu)


2. Pastikan link www.miccos.com.my  ,  www.mpic.gov.my  &
 www.facebook.com/miccos2013 dimasukkan dalam entry yang dibuat

~ DONE (ada gak dalam entry tu)

3. Sila tag link blog daku dalam entry tersebut.

~ DONE (dah tag)

4. Sila tinggalkan nama, emel dan link entry di ruangkan komen

~ Done (dah tgglkan)

5. Sekiranya terpilih anda akan dihubungi.

OK, TQ.



1 comment: