::Panik sekejap:: - Blog Eyzamiel

13.11.11

::Panik sekejap::

sumber: google
Semalam masa aku nak comment kat blog Kekda ngan Melur Roslan, tetiba jer tak bole. bila aku cuba sekali lagi, keluar page suh aku sign in...padahal dah sign in pun.. bila aku sign in, tetiba dia tulis Page Not Found... Ha.. nape pulak jadi camni..bila aku search eyzamiel pun, keluar Page Not Found... Aku dah panik... nak nangis pun ade.. maunya tak, blog aku ni dah lama... dari tahun 2009 lagi... takkan la hilang macam tu aje.. mau tak sedih....

Terus aku bukak fb, dan tulis kat wall TTcian, tanya pendapat diaorang.... pastu aku cuba lagi.. godek2.. tukar password bagai... last2 bole bukak balik... Alhamdulillah... nape la jadi camni..padahal aku takde tukar apa2 pun...

Pagi ni, try bukak balik, tengok semuanya dah ok macam biasa.... Syukur...

p/s: semalam baby nak cakap ngan aku.. Aku sebenarnya tak sampai hati nak cakap dengan dia sebab Doktor memang tak bagi dia cakap banayak... Masa cakap dengan dia,dia bagitau yang dia belum makan apa2..dia lapar.. maknanya, dah 2 hari dia tak makan.. kesiannya, aku tak dapat tahan sebak, terus nangis....Doktor memang tak bagi baby jamah makanan, takut tempat operation kembali koyak... Ya Allah, Kau permudahkanlah segala-galanya untuk adikku... Sembuhkanlah dia dengan segera.... Amin..

No comments:

Post a Comment