::Bungkusan dari Oversea:: - Blog Eyzamiel

1.11.11

::Bungkusan dari Oversea::

Hangin betul aku semalam... maunya tak, baru jer bukak laptop nak update blog... broadband pulak yang buat hal..langsung takde line.. mungkin sebab hujan lebat sangat kut kat umah aku semalam....... nyampah betul.. makin lama makin teruk pulak broadband ni....Dahla, malas nak citer pasal broadband ni lagi....

Cantikkan tarikh hari  ni?.. 1.11.11... kalau tarikh ni jatuh hari sabtu @ ahad, mesti ramai yang buat majlis kahwin kan?.......

Aku pun ade cite best hari ni...Citer apa? ha... bukan la citer, tapi aku dapat hadiah hari ni.....Dari luar negara pulak tu....




Sape pulak yang bagi hadiah kat aku ni?

Bukak Kotak sikit...
Apa ni?
Close up sikit...
Rupa-rupanya, aku dapat sample Minyak wangi Burberry Body... hari tu, aku saja-saja je isi kat fb Burbery ni.. tak sangka pulak dapat....

Wangi tau purfume ni... tadi, masa masak pun aku pakai.. jakun sekejap.. ye la, bukan senang nak dapat purfume mahal... hi..hi..hi...

Kalau u all nak jugak.... masuk la page Burberry ni.... Isi borang n nanti  diaorg hantar sample...

No comments:

Post a Comment