::citer weekend aku:: - Blog Eyzamiel

20.12.09

::citer weekend aku::

hari jumaat tu sepatutnya aku pg wedding membe opis aku kat dewan millenium taman ibukota... dia buat wedding malam....berkobar-kobar la aku nak pg...1st time nak pg weding malam kat kl ni..... bila aku tanya hubby nak pg ke tak..dia kata ok jer... tapi bila hubby dah makan kenyang dia macam malas jer nak pg...mula la aku nak merajuk.... tapi bila fikir2 balik.. salah aku jgk... saper suruh aku masak makanan kegemaran hubby...hi..hi...aku masak sayur kacang peas, sambal belacan n masak lemak ikan masin dgn nenas..... hubby mmg pantang tgk lauk masak lemak ikan masin ngan nenas ni... pantang jumpa...mula la dia lupa diet dia tu....

hari sabtu tu aku masih lagi sambung rajuk.... hubby pujuk ajak aku ikut dia pg putrajaya.... mula2 cam malas jer nak pg.... tapi bila fikir2 balik...best gak kalau gi jalan2 tapi ngan syarat hubby kena bawak mana ajer aku nak pg..bole?hi..hi..
aku ikut hubby pg tgk site kat putrajaya...jap jer...pastu kitaorg gi makan nasi beriani gam kat putrajaya.... mmg sedappp...aku recommed korg pg makan kat sana....nasi beriani gam johor...simpang sebelum ke hospital serdang...aku ade amik gambar tapi x dapat plak nak masukkan dlm laptop ni..ade masalah teknikal sikit.... aku ngan hubby makan nasi beriani ayam..ingat nak cuba beriani rusa..tapi belum masak lagi....

pas dah kenyang...kitaorg gerak pg JJ Wangsa Maju....saje jalan2.. sambil tu aku nak tebus point sekali... dah penat round2 dalam JJ tu hubby ajak makan steamboat kat Johnny's.... org punya la ramai kat Johnny's ari tu.... pas dah kenyang kitaorg pun gerak balik umah... hujan lebat giler time tu..jammed sekejap kat MRR2.... singgah Avon jap beli barang2 yg membe opis pesan...pastu singgah farmasi beli ubat batuk..batuk aku masih x baik2 lagi.....sampai rumah kitaorg sempat singgah beli durian... nikmatnya dapat makan durian... baru je baik demam dah sibuk nak makan durian.... hi..hi....

hari ahad plak sepatutnya ada kenduri lagi..kali ni kat kajang..mula2 ingat nak pg..tapi bila tgk cuaca macam x mengizinkan jer...aku macam malas plak nak pg..last2 hari ni kitaorg lepak kat umah jer..bersantai-santai....sambil tgk tv n main game.....

tu jer la citer weekend aku... korang plak buat aper cuti 3 hari ni....

No comments:

Post a Comment