::jemputan kawin:: - Blog Eyzamiel

16.10.09

::jemputan kawin::

2 hari lepas aku ade terima 1 kad jemputan kawin...
rupa2nya dari membe satu hostel aku dulu masa kat kolej....
nama dia ayu...tapi kitaorg panggil dia Ayu Comot....
sebabnya kat hostel kitaorg ade 2 org nama ayu...
bagi membezakan kedua-dua ayu tu..
kitaorg panggil la sorg ayu comel & sorang ayu comot...
hi..hi...
kak ayu comel...di mana kau skrg???

ok..citer balik pasal ayu comot ni....
x sangka aku...
akhirnya jadik jgk dia kawin ngan Syam...
bukannya aper..
ni la kapel yg pelik bagi aku...
dah banyak kali putus...
pernah gak la aku tolong jd org tengah....
mgkn masa tu darah muda...
asyik nak menggelegak jer....

tapi Alhamdulillah...
akhirnya jodoh diaorg sampai jgk...

Untuk Ayu & Syam...

"SELAMAT PENGANTIN BARU"
pasni jgn gaduh2 lagi tau....
InsyaAllah...kalau xde aral aku pg majlis korang....

p/s: kak tin & g... pg x kenduri ayu nanti... jom la konvoi together-gether....

2 comments:

  1. pegi..tp takut la nak konvoi. nnt jenuh aku tunggu hangpa! ahahahah!
    kalo kaktin nak pegi,die drive sendiri ke ey? thahir keje dah?
    kaktin!! sile jwb!

    ReplyDelete
  2. a'ah... aku sure sesat lagi kut sbb x familiar ngan jalan sana... jumpa kat sana ja la...
    ye moyang..sila jawab...

    ReplyDelete