::busy:: - Blog Eyzamiel

14.10.09

::busy::

Alhamdulillah...
aku dah ok...
berkat doa kawan2....
aku ade banyak nak diceritakan tapi xde masa nak hapdet...
busy sgt....
busy ngan keja....skrg ni pun aku dah start buat O.T...
nak dekat hujung2 tahun ni biasala...
orang kewangan mmg sibuk....

sabtu hari tu aku pg jemputan kawin..
membe aku kawin...
kat Wangsa Melawati....
ni la pengantinnya.... Nurul...

tapi ni gambar kat Kelantan...
kat Kl dia pakai gaun...nice sgt....
masa aku pg kenduri jammed teruk...
pukul 3 ptg baru aku sampai umah pengantin....
Balik tu ikut hubby pg tgk projek dia kat Kepong.....
malam baru sampai umah...

tu je la buat masa ni... bila free sikit nanti aku hapdet lagi....

5 comments:

  1. Tahniah untuk kawan kamoo nm Nurul.semoga lagi sihat buat kamoo dan blh trus berblogging.

    ReplyDelete
  2. sker sangat colour baju pengantin tu... cantik sangat...

    ReplyDelete
  3. eyza, result KPSL N27 dah kuar dah.. dah tgk ke blm?

    ReplyDelete
  4. cookie devine....
    thank's & InsyaAllah....

    hajar & g...
    a'ah..nice kan... selalu org asyik buat kaler gold jer..silver pun cantik.... patern dia pun sweet sgt....

    asmah..
    lom tgk la... result awak camner?

    ReplyDelete