Berita Gembira di hari terakhir Tahun 2013 - Blog Eyzamiel

31.12.13

Berita Gembira di hari terakhir Tahun 2013

Alhamdulillah.. Hari ni adalah hari terakhir untuk tahun 2013... Dah tercapai ke azam 2013? dah buat ke azam tahun 2014? erm.. aku sekarang ni dah malas nak berazam-azam sangat..bukannya apa..jarang azam aku ni nak tercapai..hihihi... macam tahun lepas..berazam nak kurus..kejap jer..pastu, makan x control.. terus naik macam dipam-pam...

Alhamdulillah.. dihari terakhir tahun 2013 ni.. family aku dapat berita gembira.. adik aku yang kawin 17 Mac 2012 hari tu dah pregnant.. Yeay.. Alhamdulillah... akhirnya... mak ngan ayah aku akan dapat cucu 1st dalam family... aku? hepi sangat dengar berita ni..memang dah lama aku nak mak ayah aku dapat cucu.. tapi, nak buat macam mana... blom sampai rezeki aku... dan bila sampai rezeki adik aku..akulah orang yang paling hepi sekali.....





Masa adik aku call tadi..bagitau yang dia pregnant... aku terus menangis.. bukan menangis sebab jeles ke apa.. tapi menangis sebab hepi.. tercapai jugak hasrat kami nak ada baby dalam famili...

Buat Alang & Man... Along hepi untuk hangpa dua orang... Jaga kandungan baik-baik.. x sabaq nak anak hangpa panggil along nanti Mak Long... hihihi...

Selamat Tahun Baru 2014......


2 comments:

  1. tahniah untuk adik eyza dan keluarga.in sya Allah akan ada rezeki untuk awak pula :) don't give up k

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq.. InsyaAllah.. mudah2an..doa2kan eyza yer..

      Delete