Majlis Kawin Sepet - Blog Eyzamiel

12.12.13

Majlis Kawin Sepet

Sekarang aku ni memang la amat jaaraanggggg update blog.. tapi aku ni amatlah rajin blogwalking kat blog orang lain.. salah sorangnya blogger femes si sepet tu.. sepet ni kira blogger favourite aku la.. mula2 dulu aku rajin follow blog kakak dia Viruspadu pastu ceera n now sepet lak.. bole kata blog tiga2 beradik ni mmg aku suka baca la..

Masa sepet kawin tu aku ada gak pg...  mula2 mcm segan.. ye la, nak jumpa blogger yg selama ni aku dok tengok kat blog jer...padahal umah aku ngan umah mak ayah dia xde la jauh pun.. aku kat area Hospital Ampang, dia pulak kat Cheras baru..dekat sangat...

Bakal adik ipar aku la ajak..last-last pg gak... mula2 sampai, aku dah nampak vp.. Cantiknya dia.. padahal anak dah dua... nak tegur..malu..just senyum2 jer.. ingatkan nak bergambar ngan dia.. pun rs malu..last2 tgk dari jauh jer la... aku cari2 gak ceera..tapi x nampak pulak.. maybe masa tu dia ada kat dalam... ramai gak la blogger yg datang.. nak tegur tapi..... macam biasa la..aku ni kan pemalu.. tambahan pulak aku ni cuma blogger biasa-biasa jer...

kredit : sepet
aku suka semua yg ada kat kenduri tu... dari pelamin, tema, makanan... semuanya la.. pengantin pun cantik...yg paling best.. marsmellow yg dibagi kat tetamu tu.. sedap.. aku yg sebelum ni x suka makan marsmellow terus jatuh cinta ngan dia.. hahaha...

Kitaorang sekejap je kat situ sebab segan... tegur sepet masa dia makan beradap... dia sangat baik dan lembut jer dia bercakap.. sempat la kitaorang bergambar ngan dia... x sangka pulak fotografer dia sempat snap gambar kami sbb kami tangkap pakai kamera sendiri...

Kami....
Hari selasa hari tu..dia ada la update tentang majlis kawen dia..n x sangka... gambar aku n gang pun ada... hepi la jugak.. blogger biasa2 cam aku ni pun ada gak dalam blog dia.. hihihi....

Buat Sepet & Qery... Semoga berbahagia selalu... dan kekal hingga Jannah... dengar kata dah 'berisi'... Tahniah yer... Selamat Menjadi Mummy dan Daddy... :)

No comments:

Post a Comment