::Det Station Ampang:: - Blog Eyzamiel

21.12.11

::Det Station Ampang::

Aduh... nape la mood malas nak update makin menjadi-jadi sekarang ni.... Nak citer pasal ape yer...
Ok, aku nak citer tentang tempat makan yang best kat tempat aku.... Det Station... Kat sini, xde la jual macam-macam makanan... tapi, dia punya Nasi lemak Ayam Panas ngan Char Koay Teow memang best....



Aku ngan hubby suka jugak la lepak kat situ.. selalunya, hubby akan pesan Nasi lemak Ayam... Aku pulak Char Koay Teow spesial...

Char Koay Teow yg mabeles...

Nasi Lemak ayam yang best...
Tapi, aku ngan hubby ni, memang jenis yang kuat makan.... Lepas jer kitaorang makan kat situ... bole pulak masing2 bungkus pulak nak makan kat rumah.. Buruk lantak kan? :) Bila part bungkus ni, aku ngan hubby akan tukar pulak.. aku tapau Nasik lemak Ayam, hubby pulak Char Koay Teow Spesial....

Macammana nak diet kan? :)

2 comments:

  1. eyza, ampang kt mana ni? kuew tiow tu nmpk yummy! ;)

    ReplyDelete
  2. Kat Depan Taman Seraya... betul2 kat Petronas... kena masuk melaui Pandan Indah @ Cheras baru... Memang sedap Yannie... puas hati...

    ReplyDelete