::Seminar dan Berita Sedih:: - Blog Eyzamiel

25.10.11

::Seminar dan Berita Sedih::


Pagi tadi aku ada seminar kat Hospital Selayang....
Kul 7.15 baru keluar dr rumah padahal kereta jabatan gerak kul 7.30...
kelam kabut la aku ngan hubby pg tadi..
Nasib baik aku sampai lobi ngam-ngam kul 7.30...
Aku ingatkan aku la yang paling lambat, rupanya ramai lagi....
Tunggu yang lain2, lebih kurang kul 7.40 baru gerak dari Ampang...
Mula-mula risau jugak takut jammed sebab seminar tu start kul 8.00..
Rupa-rupanya, jalan lengang betul hari ni...
Maybe ramai yang dah mula bercuti sebab esok kan cuti Umum....

Masa OTW nak ke Hospital Selayang..
Aku dapat mesej berita sedih dari adik aku..
Bagitau yang Pak Ngah aku meninggal Dunia semalam....
Ya Allah.. terkejut jugak aku...
Last aku jumpa Pak Ngah masa raya Aidilfitri hari tu...
Dia nampak sihat dan beria-ia dia cakap ngan aku dia nak datang umah aku kat KL ni...
Tapi, hajatnya tak kesampaian..... Allah lebih sayang padanya...
Adik aku cakap Pak Ngah meninggal sebab kanser hati....
Arwah tak pernah tahu yang dia ada kanser, dah tahap 4 pun..
Bila bawak pg hospital, semuanya dah terlambat...
Akhirnya, Pak Ngah pergi jua....
Al-fatihah untuk Arwah Pak Ngah dan semoga rohnya dicucuri Rahmat.... Amin...

1 comment:

  1. Al-fatihah...semoga arwah dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama orang-orang yang beriman

    ReplyDelete