::Merajuk ngan Hubby:: - Blog Eyzamiel

6.10.11

::Merajuk ngan Hubby::

Pic:gugel
Dari balik keje tadi aku merajuk ngan hubby.. ye la..macam mana aku tak merajuk... aku dah cakap ngan dia, sabtu ni aku ada potluck ngan kawan2 TTC.. Dia kata ok, abang hantar.... aku dah xcited nak buat triffle bagai.. dah beli bekas..tapi bahan buat triffle lom beli la... tup2 tadi.. say sorry sebab bos suh pg opis buat tender sabtu ni.. hubby kalau buat tender memang balik lambat....kekadang malam baru abis.... apalagi, merajuk la aku tadi.... tak dapat la aku jumpa kawan2 TTC...

Sori Kekda.... eyza tak dapat join kali ni..maybe next time.. tapi jangan serik ajak eyza tau.. kalau xde aral, InsyaAllah eyza join...


4 comments:

  1. Takpe la Eyza, takde rezeki kita nak jumpa.
    Tp if Eyza leh naik tren, Kekda leh amik kat memana station.
    Tp kalo naik tren tayah la Eyza bawak apa2.
    Bawak diri je sudah. Hihi.

    Emel jap ke kekda : cikstoberi@gmail.com

    ReplyDelete
  2. huhuh....eka pun trangtangtang tak dapat join :(

    ReplyDelete
  3. alamak... nape saya tak tau pasal ini gathering... sudah terlepas nak jumpa kengkawan... huhuhu... sedihnyer...

    ReplyDelete
  4. Kak Reen...
    Bestnya tgk gambar2 geng2 TTC masa potluck tu.. jeles i.. :)

    Eka..
    x per.. nnt eka balik sini, kita buat lagi... nak lagi best, kita buat versi utara pulak.. :)

    Ayien.. la.. ye ke awak tak tau? diaorg invite melaui fb je.. blog x de rasanya... takpe, nnt kita mintak kak reen buat lg...

    ReplyDelete