Diamond Dolly Booster Essence Moisturizer terbaik untuk kulit muka - Blog Eyzamiel

21.11.20

Diamond Dolly Booster Essence Moisturizer terbaik untuk kulit muka

Sekarang ni Eyza memang tak sempat langsung nak jaga kulit muka macam sebelum ni sampaikan kulit muka jadi kering. Dah la bertugas kat Pusat Kuarantin, lagi la kulit ni tak terjaga. 

Sebelum ni kan Eyza selalu pergi The Beauty Expert Spa dekat Cheras tu tapi sbb busy dan PKPB terus dah tak pergi. Tak pergi pun, kita still wasap dengan Kak Mas owner spa tu. Bagitau masalah kulit Eyza dan dia suggest suruh cuba RoyalQ Asia Diamond Dolly Booster Essence Moisturizer. Dah dapat saranan dari orang yang tahu selok belok kecantikan ni, lagi la eyza confident nak guna.


So, Eyza pun try la. Diamond Dolly Booster Essence (DDBE) merupakan produk muka dengan 4 formulasi dalam 1 botol iaitu Essence, Serum, Moisturizer dan Booster. DDBE dengan formulasi terkini mampu memberikan hasil yang terbaik pada muka apabila ianya bertindak dalam 4 fungsi.


Diamond Dolly Booster Essence mengandungi:

1. Chamomilla Recutita Extract
-Berfungsi untuk melegakan kulit yang mengalami radang dan meredakan kulit yang sensitif

2. Cucumis Sativus
-Berfungsi membaiki kulit yang rosak dan kering dengan menjadikan permukaan kulit lebih lembut dan licin. Ekstrak ini sangat baik untuk membaiki kulit yang surnburn terutamanya PH value ekstrak ini juga sesuai dengan kulit kita.

3. Asparagopsis Armata Extract
-Merupakan Red Alga yang sering dijumpai di kawasan Pedalaman Lautan India dan Pasifik. Ekstrak ini sangat bagus untuk melindungi kulit dari sinaran radiasi merbahaya.

4. Saponaria Officinalis Herb
-Mengandungi flavonoids dan Vit C untuk menenangkan kulit dan menghilangkan kegatalan pada muka.

5. Humulus Lupulus
-Bersifat sebagai antimicrobial dalam alam semulajadi. melindungi kulit dari persekitaran luar, dimana ianya memelihara kelembapan kulit dengan menjadikan kulit kekal lembap dan lembut.Ianya juga membantu menanggalkan lapisan kulit mati dari epidermis dan membersihkan kulit.

6. Avena Strigosa Seed Extract
-Dikenali sebagai Black Oats. Ekstrak ini mengandungi bahan yang mampu menampung air dalam kulit. Proses penghidratan secara semulajadi dapat diransang dan dikuatkan.


Kelebihan dan manfaat DDBE:
- sangat sesuai untuk kulit yang sensitif dan yang mengalami radang
- membaiki kulit yang rosak, kering dan surnburn
- melembutkan kulit dan melicinkan kulit muka
- melindungi kulit dari sinaran radiasi berbahaya
- menghilangkan kegatalan pada kulit muka
- menanggalkan lapisan kulit mati
- mengekalkan kelembapan kulit
- melindungi kulit dari bakteria berbahaya
- meningkatkan hidrasi dalam kulit


Cara guna:
Gunakan hujung jari dan sapu 2-3 titik pada muka dan leher secara membulat


Serius Eyza suka sebab setiap malam sebelum tido Eyza akan sapu DDBE. Esok pagi bila bangun muka akan jadi lembut dan lembap je. Rugi tau kalau korang tak try. Kalau korang jenis eyza yang malas nak sapu 2, 3 benda kat muka disarankan pakai je DDBE. Sapu 1 produk je terus kulit cantik.

Untuk maklumat lanjut dan pembelian boleh hubungi:

Whatsapp : 013-2576447 / 03-95467094


No comments:

Post a Comment