Stay Fresh Body Sparkling Mist Althea X Titi Kamal - Blog Eyzamiel

23.12.18

Stay Fresh Body Sparkling Mist Althea X Titi Kamal


Nape la Althea ni suka keluarkan produk yang best-best. Aku rasa tak keruan kalau tak masuk web Althea tu. Ada je benda aku nak cuci mata. Tapi, kalau dah cuci mata takkan la tak cuci poket sekali kan. Ha.. camtu la aku.

Tambah-tambah pulak sekarang ni Althea ada produk baru yang diaorang buat kolaborasi dengan Artis Indonesia yang tekenal iaitu Titi Kamal. Stay Fresh Body Sparkling ni memang best.

Aku memang dah lama nak beli Body Mist dekat Althea tu. Tapi takut bau tak sedap. Tapi bila ada je haruman kerjasama antara Althea dan Titi Kamal ni, aku terus teruja nak try. Haruman ni adalah pilihan dari Titi Kamal sendiri sebab dia suka bau yang manis dan segar macam aku.


Body Mist ni tak melekit dan mempunyai esktrak gabungan bunga dan buah-buahan. 



Bahan utama yang terdapat dalam Stay Fresh Body Sparkling ni ialah :

🎀 Damask Rose Water
- Kulit terhidrat dan memberikan aroma yang cukup lembut.

🎀 Sweet Orange Oil
- Bau yang cukup menyegarkan

🎀 Elder Flower Extract
- Selain memberikan bau yang feminin, ianya juga turut menyejukkan dan melegakan kulit.


Cara nak guna pun mudah je. Lepas je mandi, korang boleh semburkan dekat badan untuk dapat kesegaran berpanjangan.



So,sebelum keluar rumah jangan lupa ye sembur dulu dengan Stay Fresh Body Sparkling ni.


Dapatkan sebotol Stay Fresh Body Sparkling Mist (100 ml) dengan harga RM 35.00 sahaja di laman web rasmi ALTHEA . Klik sini untuk shopping hari ini juga! 

#TitixAltheaKorea 
#AltheaAngels
#AltheaKorea.

1 comment: