Penat! - Blog Eyzamiel

18.2.15

Penat!


Ya Allah..
Lately ni aku rasa penat sangat..
Penat sebab kerja, sebab bisnes n sebab hal peribadi...
Tapi nak buat macam mana kan..
nak cari rezeki halal..
kena la terima..

Banyak entry2 yang tertangguh..
tak tau bila nak update..
Harap-harap lepas Chinese New Year ni mood rajin aku datang balik..
Bole la aku update..

Cuti lama ni korang gi mana?
Aku?
Tak Pasti lagi sebab family datang dari Penang..
Nak buat Cukur jambul anak buah aku..
Lagipun kalau CNY, x payah la balik Penang..
Buat serabut otak je sebab jalan jammed..
lebih baik la aku berjimba kat KL jer..
Lengang sikit.. :)

untuk semua yang merayakan Chinese New Year.. Aku nak Ucapkan

"GONG XI FA CHAI"


4 comments:

  1. biasa la bzznes mmg mcm tu..kkdang mmg byk mkn masa kita tp itulah yg bestnyer...nikmat tu xleh nk kata.selamat bercuti

    ReplyDelete
  2. semoga eyza dikurniakan cahaya mata secepat mungkin :)

    salam perkenalan & jemput ke blog nana nanti .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin.. moga2 doamu diperkenankan.. jap ek..nnt eyza singgah..

      Delete