Testimoni BB Cream Seqy Beauty yang ohsem - Blog Eyzamiel

4.12.14

Testimoni BB Cream Seqy Beauty yang ohsem

Alhamdulillah... semakin hari semakin ramai yang bagi feedback positif tentang BB Cream Seqy Beauty yang aku jual ni... dan ramai jugak blogger yang dah cuba BB Cream Seqy Beauty ni dan diaorang puas hati..

Aku bukan saja-saja jer cakap BB Cream ni best.. Dah memang dia best.. sebab tu la aku jadi agen... kulit muka aku ni sensitif.. x bole pakai sebarangan produk.. tapi, bila aku pakai BB Cream seqy Beauty.. Jerawat pun dah tak nak keluar.. parut hitam pun dah makin pudar.. sebab tu la aku jatuh cinta ngan BB Cream ni..

Bukan aku jer yang suka.. Blogger-blogger famous pun suka.. kat bawah ni ada testimonial diaorang :-


kredit : sini

Ha.. korang kenal tak saper tu? yeay.. betul.. tu kak Pilla... Kak Pilla dah try dan puas hati sangat.. sempat plak tu promote kat kawan-kawan.. benda baik kan.. memang patut la kita share ramai-ramai.. kalau nak baca testimoni dari Kak Pilla.. klik sini...


kredit : sini

Ni pulak blogger Khatyjem... dia pun ada buat review tentang BB Cream ni.. puas hati oulls... tu yang best tu... cantik jelita tanpa perlu bayar mahal...

Selain dari Kak Pilla dan Khatyjem.. ada ramai lagi blogger yang puas hati.. bila dah puas hati.. semua pun nak mendaftar jadi agen.. ye la.. takkan nak cantik sorang kan.. mesti la kita sharing-sharing...

korang mesti cakap.. ala.. blogger.. mesti review best-best jer.. No..no..no.. sape kata blogger buat macam tu.. haip.. tak baik tau... ok, kalau tak percaya, kat bawah ni aku tunjuk pulak testimoni dari pelanggan dan pengguna BB Cream Seqy Beauty yang puas hati :-







Aku letak sebahagian je la yer.. kalau letak semua, jenuh.. panjang berjela plak entry aku..

So, kalau uolls ada yang teringin nak cantik berseri macam diaorang yang lain ni.. contact jer la aku yer..

Whatsapp / Telegram :
013-3151382

instagram :
izz_zara_shoppe

5 comments: