::Promosi Alpha Lipid SD2:: - Blog Eyzamiel

31.12.12

::Promosi Alpha Lipid SD2::



Sekarang ni Produk Alpha Lipid SD2 memang tengah laris kat pasaran.. mula2 adik aku suruh minum SD2 ni, aku macam nak tak nak je.. bukan apa, sebab fikirkan harga.. macam mahal je setin RM 180.00. Pastu, BF aku minum, dan dalam masa seminggu, berat dia turun 2kg padahal dia langsung xde buat senaman. Terussss, aku pun terxcited nak cuba... Alhamdulillah, 2 hr aku ambik SD2 ni, badan rasa ringan dan selepas 3 hari, berat aku turun 1kg.... Bestnya.. mesti ade yg cakap.. ala, sekilo jer pun... takpe.. ni dah dikira permulaan yang baik sbb aku pun x buat apa2 senaman pun.. sebelum ni berat aku punyala payah nak turun...

Sekarang ni, adik aku tengah buat promosi akhir tahun utk SD2 ni... kalau ade sesapa yang berminat, klik LIKE page ni.. dan anda akan dapat harga yang sangat-sangat istimewa dan berbaloi-baloi....

1 tin SD2 + shaker + buku panduan + free postage = RM 165.00 (tambahan RM 5.00 utk postage Sabah/Sarawak)..

Sehingga 31 Disember je tau...

Murah kan? kalau kat luar, setin je dah RM 180.00..

So, tunggu apa lagi? cepat2 LIKE dan dapatkan harga istimewa...

Produk ni jugak bagus untuk mereka yang menghidap PCOS macam aku ni...

Yang ada masalah HORMON .. ketidakstabilan period .. sedang amik pil perancang .. suntikan implan ... PERNAH mengambil pil perancang/suntikan ... dan seangkatan dengannya .. MASIH ADA harapan utk anda ..

Anda juga boleh berjaya CUMA memerl
ukan KEKENTALAN yg lebih dari yang lain

Tak percaya?? Tengok bawah ni ...

Pn. Suraiya Hani yg telah berjaya membuktikan bahawa produk Alphalipid Sd2 memang betul2 power...walaupun beliau mempunyai masalah berkaitan hormon Polystict Ovarian Syindrom (PCOS) tetapi beliau tetap
berjaya menurunkan sbyk 14kg seperti yg telah disyorkan oleh doktor pakar beliau..... Memang mengambil masa yg agak lama iaitu selama 6 bulan, namun berkat kesungguhan dan kesabaran akhirnya beliau berjaya mengatasi masalah PCOS tersebut..

So .. pada semua yang berkenaan .. SEMANGAT!! SEMANGAT!!



apa la sangat RM165.00 tu jika dibandingkan dengan kesihatan dan kecantikan yang akan kita dapat.. so, sebelum terlambat.. Jom la kita bertindak..perangi obesiti habis-habisan... 

"Mencegah Lebih Baik dari Mengubati"


2 comments:

  1. Haaaa.. dah boleh komen yeah! Kotak komen keluar pulak entry kali ni... hehehhehe~

    Chaiiiyokkkk ! Ida lebih prefer bersenam dari minum minum ni... hihihi.... Ida takut bila dah stop minum, badan naik semulaaa.. acena tu? ke SD2 ni tak macam tu ??

    ReplyDelete
  2. Yeay.. akhirnya bole pun... pasal badan naik balik tu eyza x pasti... tp, ramai yg kata ok.. lepas stop, kita maintain kawal makan je.. InsyaAllah badan pun maintain.... eyza ni malas sikit nak bersenam..lebih2 lg, kalau xde geng.. mmg terperap je la kat umah.. hihihi..

    ReplyDelete