::Hubby punya pasal, tak jd nak gi Pasar:: - Blog Eyzamiel

12.8.12

::Hubby punya pasal, tak jd nak gi Pasar::

Semalam aku ngan hubby dah plan nak pg Pasar Pudu hari ni....
Aku pun xcited la...
td lepas subuh hubby cakap dia nak baring jap sementara kul 7 pg...
konon2nya nak gerak dari rumah dalam kul 7.30 la...
tapi, bila jer pukul 7, aku kejut hubby dia x nak bangun....
nak tido lagi katanya..
aku pun dah malas la nak kejut....
aku dah merajuk ni...
last-last kul 11.30 baru hubby bangun....
Hubby tanya, nak gi pasar x?
dah dekat kul 12 baru nak tanya nak gi pasar ke tak...
dah x de mood la aku nak gi....
Jenuh la hubby pujuk aku...
Malas la..
kalau pg time2 macam ni, silap2 orang jual ikan tu pun dah balik....
Nak tak nak, kena la jugak gi cari barang dapur ptg ni....
kalau tak dapat gi pasar malam..
terpaksa la pg kedai runcit..
Ish..geramnya kat hubby...

Nota: Seronok tengok Chinta gi Pasar Borong tadi... Semuanya segar2...



2 comments:

  1. hehehhe...majuk la dia...meh cni chinta pujuk meh...orang laki mmg mcm tu kalau time dia malas..cuba time dia rajin..subuh2 g dah ajak kita kan..huik3

    ReplyDelete