::Tahniah:: - Blog Eyzamiel

15.7.11

::Tahniah::

Sekarang ni Aku jarang2 jenguk blog...
Sampaikan ade diantara rakan TTC yang dah peknen pun aku tak tau..
Sori yer kawan2...
Tak sempat nak jenguk..

Hari ni kan waktu rehat panjang..
so, dapatla aku jalan2 dari satu blog ke satu blog..
tapi tak dapat nak tgglkan komen sbb kat opis dah kena block...
Masa jalan2 tu baru aku perasan yang Tinie dan Haiza dah pregnnat...
Alhamdulillah..
Happy sangat aku dengar...
Tahniah yer..
Jaga kandungan baik2..
dan doakan kami2 yg lain yer.....
Amin...


 


4 comments:

  1. best kan...bila la nak dpt tgk upt sendiri dabel line :)

    ReplyDelete
  2. Eka.. tu la.. bestkan.. tiap kali buat upt mesti doa bg ade dabel line.. tapi last2, satu jgk yg nak keluar... :)

    ReplyDelete
  3. Tima kasih sgt2 eyza...jgn putus2 berusaha n berdoa kat Allah. InsyaAllah ada masanya..eyza n eka jgan risau..sy x akan lupa doa kawan2 ttc..sma2 kita berdoa yer..thanks dear..

    ReplyDelete
  4. Tinie...
    InsyaAllah... Thank's... :)

    ReplyDelete