::welcome back:: - Blog Eyzamiel

14.8.10

::welcome back::

welcome back ni utk aku sebenarnya sbb dah lamasgt aku x update blog ni kan? bukannya apa skrg ni aku busy tahap gaban.... bayangkanla gaji satu hospital aku sorang ja yang kena buat skrg sbb partner aku dapat naik pangkat ke HKL.. maka tinggalla aku keseorangan.... nak buat macam mana... demi utk tugas......
sebenarnya banyak yang aku nak citerkan.. tapi macam dah basi jer...hi..hi..... sekarang ni aku ada kat kg.... memang dari bujang lagi aku akan balik kg minggu pertama puasa utk berpuasa dengan family...Alhamdulillah bila dah kawin pun, hubby x kisah nak teruskan macam tu jugak.....
kitaorg gerak dari rumah pukul 2 pagi... kebetulan pulak masa turun dari rumah, hujan selebat-lebatnya.... lencun jgk la sebelum masuk keta tu..... kul 4 pagi, kitaorg sahur kat Tapah... habis sahur tu teruskan perjalanan n singgah kat Sg. Perak..... hubby dah mengantuk sgt n tido kat R&R... pastu dah bangun baru kitaorg teruskan perjalanan balik penang... Alhamdilillah.. dah selamat sampai..... petang ni nak pg Hospital seberang Jaya sebab nak gi tgk makngah aku... ada kat ICU... kencing manis sampai kena potong kaki.. takut aku dgr.... mudah2an lepas ni makngah sihat semula.. Amin....

p/s: itu je la utk kali ni... pas ni x tau bila pulak akan ada masa utk update..... rasanya belum terlambat utk aku ucapkan Selamat Berpuasa.....

No comments:

Post a Comment